[Povestea Graffiti BBDO] Ștefan Voloacă: În anii ’90, Graffiti era cea mai bună școală din advertisingul românesc

[Povestea Graffiti BBDO] Ștefan Voloacă: În anii ’90, Graffiti era cea mai bună școală din advertisingul românesc

Ștefan Voloacă în două ipostaze ale tinereților în publicitate: în cămașa hawaiană care era, practic, uniforma lui (oriunde se afla, la mare, într-un team building sau la vreo filmare) și în brainstorming prin bodegi. Două ipostaze care încearcă să redea puțin ce se întâmpla în România în anii 90 în publicitate, deși pentru cei din 2019, tabloul e destul de greu de închipuit.

Pentru existența destul de corporatizată a unui publicitar din 2019, munca la Graffiti ar fi fost în același timp backstage într-un turneu Nirvana și muncă inimaginabilă

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related