[Comunicare ca la carte] Andrei Tripșa, despre noile generatii de studenti: Sunt mult mai putin romantici decat eram noi, dar cred ca e un lucru bun

[Comunicare ca la carte] Andrei Tripșa, despre noile generatii de studenti: Sunt mult mai putin romantici decat eram noi, dar cred ca e un lucru bun

O scoala de publicitate aduce beneficii de ambele parti - studentii vad ce fel de oameni ii astepta in agentii, iar trainerii inteleg mai bine ce fel de oameni urmeaza sa le devina colegi. Publicitarii cu care am povestit in seria noastra n-au ascuns faptul ca si-ar fi dorit sa beneficieze de astfel de contexte, atunci cand au intrat ei in industrie. Asa ne-a spus si Andrei Tripșa, Creative Partner @ Three & Director de Creatie @ Next Advertising, care gaseste multe asemanari intre a fi creative director si a preda.

Cele mai frumoase intalniri, pentru el, sunt cele in care invata la fel de mult de la studenti, pe care ii vede in felul urmator:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related