SocialPedia 34: Cum îți organizezi viața profesională în 2022, cu Mădălina Preda și Andreea Chiuaru

SocialPedia 34: Cum îți organizezi viața profesională în 2022, cu Mădălina Preda și Andreea Chiuaru

"Let’s plan for 2022" este tema ediției 34 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc online, pe 15 februarie 2022, de la ora 18:30.

Speakerii acestei ediții sunt: Mădălina Preda, CPO®-CD, Time Management/ Planning Expert, și Andreea Chiuaru, Content Strategist & Digital Storyteller.

Conform unei cercetări realizate de Dr. Joseph Ferrari, 20% dintre persoane își amână task-urile și își asumă acest aspect. Care sunt cauzele? Proasta organizare a timpului, lipsa motivației, incapacitatea de concentrare, anxietatea, frica, așteptările nerealiste.

Același studiu susține că procrastinarea pe termen lung poate afecta sănătatea fizică și mentală, din cauza mecanismelor de adaptare ineficiente, care pot fi percepute ca stres.

Iar un studiu realizat de Darius Foroux pe un grup de 2219 persoane dezvăluie că 88% dintre angajați și 76% dintre antreprenori au tendința să procrastineze cel puțin o oră pe zi.

De aceea, realizarea unui plan și parcurgerea tuturor etapelor este esențială pentru concentrare și eficiență. De asemenea, pentru specialiștii din digital, organizarea conținutului este esențială. La fel și lista de “to do”.

Care sunt avantajele unor astfel de planuri? Relaxare personală și profesională, creșterea concentrării, creșterea clarității, creșterea productivității și atingerea unui echilibru între muncă și viață personală.

Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:

  • Cum îți organizezi viața profesională atunci când lucrezi în digital?
  • Cum organizezi și planifici conținutul din social media?
  • Cât de importante sunt calendarul editorial și lista de "to do"?
  • Cum să nu mai procrastinezi?
  • Cum te mobilizezi atunci când simți că nu ai chef?
  • Cum îți organizezi munca și viața personală, astfel încât să nu te strezezi?

"După ce am luat o binemeritată pauză în luna ianuarie și am supraviețuit celebrelor Blue Monday și Ditch New Year’s Resolutions Day, revenim în forță în luna februarie cu o ediție despre planificare și organizare, pentru a reuși să fim mai eficienți la job și în viață.

Din ce în ce mai mulți specialiști în digital (și nu numai) încep să se simtă copleșiți de volumul de muncă și nu reușesc să-și facă un plan clar despre cum vor să abordeze situația. Ajung să procrastineze, depășesc deadline-urile și nu se organizează astfel încât să-și termine task-urile la timp. Cele două invitate ale ediției vor oferi sfaturi utile, care pot fi aplicate atât la job, cât și în viața de zi cu zi. ”, declară organizatorii evenimentului.

Înscrierile gratuite se fac online.

Speakeri:

Mădălina Preda, CPO®-CD, Time Management/Planning Expert
Mădălina Preda este deschizător de drumuri în domeniul organizării și planificării profesioniste în România, cu peste 10 cursuri și workshopuri create și livrate în ultimii 3 ani către companii și oameni obișnuiți.

Andreea Chiuaru, Content Strategist & Digital Storyteller
Andreea Chiuaru este Content Strategist și Consultant în Social Media, dar preferă denumirea de Digital Storyteller – om care te ajută să-ți spui mai bine povestea în mediul digital. Călătoria ei în online a început în urma cu mai bine de 10 ani, cu un blog personal, înainte să știe că scrisul este o meserie și că se pot câștiga bani din asta. Din 2020 a pornit-o pe calea antreprenoriatului. Din acest an a decis să se implice și mai mult în a ajuta antreprenorii să-și spună povestea pe social media, printr-o certificare în Coaching Transformațional.

Partener Media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQads, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

De aproape 14 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related