Cuvinte care schimbă minți. Stăpânește limbajul de convingere - Shelle Rose Charvet | Editura Amaltea, 2006

Cuvinte care schimbă minți. Stăpânește limbajul de convingere - Shelle Rose Charvet | Editura Amaltea, 2006

Bazată pe ani de muncă și studiu cu oameni și organizații, cartea este plină de aplicații practice, din lumea reală, pentru profesioniștii al căror succes depinde de a prezice și a influența comportamentul.

Acesta este primul pas în marele salt spre comunicare.

Imaginează-ți ce ai putea obține dacă ai reuși să identifici Declanșatorii Moțivaționali dintr-o simplă conversație! Vei învăța cum să recunoșți ce va stimula și va menține motivația cuiva și, în caz contrar, ce îl va face să își piardă motivația.

De asemenea, vei șți exact cum să îți armonizezi limbajul și procesele cu ale celuilalt, pentru a-i trezi interesul și entuziasmul.

Cuvinte care schimbă minți dezbate următoarele aspecte:

• Declanșatorii Moțivaționali;
• cum să descoperi tiparele unui individ sau ale unui grup;
• utilizarea Limbajului de Influențare potrivit pentru impactul maxim;
• cum să foloseșți acest instrument în orice context de comunicare;
• cum să creezi campanii publicitare și de marketing puternice;
• cum să angajezi omul potrivit la locul potrivit;
• cum să creezi echipe foarte performante gestionând punctele tari ale oamenilor, în loc să suferi din
• cauza punctelor lor slabe;

Imaginează-ți ce vei realiza când vei stăpâni tiparele de limbaj irezistibil!

 

Consultant în management, bestselling autor, expert internațional în Influencing & Persuasion, LAB Profile(r) Application Developer, Trainer certificate în NLP, Speaker profesional(Președinte al Canadian Association of Professional Speakers). Shelle a certificat peste 700 de Profiler(r) în 30 de țări și a instruit în NLP și în alte psihologii avansate mii de persoane din întreaga lume. Prima ei carte, Words That Change Minds a fost bestseller internațional apreciat de Forbes, Goodreads, Business Insider, Amazon, și este disponibil în 15 limbi.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Amaltea.

 

Info:

Titlul original: Words That Change Minds: The 14 Patterns for Mastering the Language of Influence
Ediția 2006, paperback
Dimensiuni: 13.5 x 20.5 cm
296 pagini
ISBN: 973-7780-66-3

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related