Brands & Bears si Rama transforma bucataria intr-un ring de dans

In ultimul an am facut o "Calatorie muzicala in jurul lumii", apoi ne-am plimbat prin Europa, vizitand "Capitalele gustului". La ce sa ne mai asteptam in continuare de la Rama? Sa raspunzi la o intrebare tot cu o intrebare nu-i intotdeauna corect, dar sa raspunzi la o invitatie cu o invitatie se poate dovedi cea mai inspirata atitudine pe care o poti avea. Este ceea ce am facut noi, cei de la Brands & Bears, cand am fost provocati de Rama sa gasim conceptul pentru urmatoarea promotie.

Rama inseamna vitalitate si energie intr-o alimentatie echilibrata. Rama iti aduce buna dispozitie inca de dimineata si te ajuta sa-ti impui un ritm cat mai optimist pe care sa-l pastrezi pana la sfarsitul zilei. Si de la "ritm" pana la "dans" nu a fost decat un pas. Nu orice fel de pas, ci unul de... rumba. Sau tango. Poate merengue? Sau poate salsa?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related