Care au fost cele mai relevante trend-uri din cadrul RCW 2022? NFT-uri sub formă de colier / Artă sustenabilă / Artă ca experiență holistică

Care au fost cele mai relevante trend-uri din cadrul RCW 2022? NFT-uri sub formă de colier / Artă sustenabilă / Artă ca experiență holistică

glo™ susține infuzia dintre creativ și autohton ca partener RCW 2022 și trece în revistă activitățile artistice de anul acesta și ce semnificație au ele pentru contextul actual.

glo™ a fost și anul acesta partener RCW și a pus la dispoziția artiștilor autohtoni contextul oportun în care să își etaleze vocile creative pentru un public însetat de creativ și conexiune. Prezența gloTM în cadrul festivalului RCW face parte din inițiativa #RebelsWithaCause, care a început în 2021 și a continuat și în ediția de anul acesta și militează pentru manifestări artistice care produc o stare de bine, pentru îmbinarea fină dintre distracție și creativitate. Tema RCW22 este Re:Start, o invitație la dialog și dezbateri despre viitorul industriilor creative din România: arhitectură, arte interpretative, muzică, film, modă, arte vizuale, publicitate, new media, design – așa cum poți să descoperi și pe glo.ro.

 

Trendul #1 Proiecte creative colaborative

Anul acesta este mai evident ca niciodată traseul fluid al ideilor creative din domenii care la prima vedere par opuse, prin realizarea primului colier NFT dedicat Nadiei Comăneci. Creația a atras atenția publicului internațional și a fost realizată de patru creativi ieșeni, Irina Schrotter, arhitectul Vlad Țenu, artistul vizual Andrei Cozlac și IT-istul Andrei Dănilă și a marcat 45 de ani de la recordul absolut obținut de marea gimnastă din România la Olimpiada de la Montreal.

 

Trendul #2 Sustenabilitate, reciclare, upcycling în creație

Discuțiile la conferința internațională RCW Forum din cadrul RCW au pus accentul, mai mult ca niciodată, pe importanța sustenabilității în creativitate, în modă și în viața de zi cu zi. Cum formatul RCW propune dincolo de expoziția propriu-zisă și un forum în care ideile creativilor se ciocnesc de ideile profesioniștilor din industrie, publicul prezent în sală a aflat despre valoarea umană în centrul economiei circulare şi cât de importantă este o echipă bună în cadrul unui business, despre cât de urgent este să acţionăm prin fiecare gest creativ pentru a stopa distrugerea mediului și despre cum sustenabilitatea trebuie înțeleasă mai departe de “doar un trend”, ci ca parte din firescul care ne înconjoară.

 

Trendul #3 Experiențele artistice holistice

Experiențele artistice holistice au fost cel mai bine reprezentate la CATEDRAL, unde publicul s-a bucurat de experiențe vizuale complexe, emersive în care jocurile de lumini sunt acompaniate de sunet. Iniţiativa Rebels with a cause, prin care gloTM promovează creativitatea şi imaginaţia artiştilor ca parte a misiunii brandului de a susţine comunitatea artistică din România, a fost cel mai evidentă în cadrul CATEDRAL, evenimentul care a îmbinat muzica şi artele vizuale.
Așadar, RCW22 a demonstrat și anul acesta alături de gloTM misiunea comună de a susține industriile creative, asigurând un eveniment unde dezvoltarea, creația, inspirația și distracția se contopesc la fel ca arta prezentată în toate formele ei în cadrul celor 11 zile de festival. Campania #RebelsWithaCause derulată de glo are ca scop susținerea industriei creative și a artiștilor români, ca parte a misiunii de brand. Filosofia acestuia este de a aduce împreună combinații inedite și experiențe noi, din dorința de a arăta că arta are atât sens, cât și impact pozitiv în dezvoltarea sustenabilă a comunităților.

Te așteptăm să dăm împreună Re:Start la distracție cu ajutorul creativității și în proiecte viitoare! Urmărește pe Instagram @glo_romania și rămâi la curent cu evenimentele cool din vara asta.

*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related