Coafura devine manifest: #HAIRSTYLEVOLUTION Collection, activarea cu care Philips a cucerit podiumul de la Romanian Creative Week

Coafura devine manifest: #HAIRSTYLEVOLUTION Collection, activarea cu care Philips a cucerit podiumul de la Romanian Creative Week

Săptămâna trecută în cadrul Romanian Creative Week, la Iaşi, Philips România a marcat un moment de referință în zona de activare de brand și comunicare de produs, printr-un show inedit care a schimbat regulile podiumului. Nu hainele au fost în centrul atenției, ci coafura – ca parte integrată ce echilibrează orice ținută.

În cadrul RCW, Philips a adus în prim-plan expertiza și inovația în domeniul îngrijirii personale pentru femei. Cu o tradiție de peste 80 de ani în îngrijirea personală, misiunea Philips este de a îmbunătăți sănătatea și bunăstarea oamenilor prin acele inovații care fac diferența pentru ei, inclusiv prin soluții personalizate de îngrijire a părului, chiar la domiciliu.

Prezentarea Philips X Sorin Stratulat – #HAIRSTYLEVOLUTION Collection, desfășurată în cadrul Romanian Fashion Week (parte a RCW), a fost mai mult decât un show – a fost o activare de brand strategică. Într-un univers în care hainele domină podiumul, Philips a mutat conversația către coafuri lejere, realizate cu instrumente ce folosesc tehnologie de ultimă generație, dar simple de utilizat, de către orice femeie.

„Prin aceasta defilare am urmărit să evidențiem ideea că o coafură bine aleasă poate rescrie povestea oricărei ținute, dacă ai la îndemână instrumentele de hairstyling potrivite. Ne-am dorit un moment special, în care să se regăsească orice femeie - să includem modele de rochii simple și coafuri lejere, ușor de realizat, din confortul casei. Acest context a fost unul mai mult decât potrivit, deoarece aici se dă tonul în materie de modă, iar noi, cu ajutorul viziunii lui Sorin, am dorit să oferim femeilor surse de inspirație pentru coafurile ce se poartă vara aceasta, a declarat Alina Nedea, Marketing Manager Philips Beauty România.

Look-urile au fost create de Sorin Stratulat, unul dintre cei mai respectați hairstyliști din România, folosind exclusiv produse Philips de ultimă generație. Defilarea a fost nu doar o demonstrație de styling, ci o expresie de branding și poziționare creativă, în care tehnologia devine aliatul frumuseții cotidiene.

Produsele vedetă ale colecției, instrumentele invizibile din culise, au fost:

Pe podium, modelele au purtat rochii minimaliste, tocmai pentru ca accentul să cadă pe părul realizat cu aparatele de coafat Philips. Onduleuri lejere, texturi fluide, strălucire– detaliile care demonstrează cât de mult contează o coafură bine realizată pentru a completa chiar și cea mai minimalistă ținută.

„Textura părului e noul lux. Ne-am dorit să arătăm că un păr sănătos și bine îngrijit e mai valoros decât orice styling pretențios. Tehnologia Philips face acest lucru posibil”, explică Sorin Stratulat, hairstylist.

Coafurile alese au avut un context actual. Vara aceasta, părul nu se disciplinează, ci se lasă liber, Sorin Stratulat a creat o serie de look-uri care pornesc de la o estetică atemporală, inspirată de spiritul franțuzesc și siluetele relaxate ale anilor ’60 și ’70. Se poartă reflexele calde, blonduri nisipii, ciocolată răcoroasă, caramel translucid, nuanțe care prind lumină și o reflectă subtil. Se poartă, mai ales, părul care te face să te simți bine când treci mâna prin el, nu doar când te uiți în oglindă.

 

Un moment de brand cu impact emoțional: Sânziana Negru pe catwalk

Punctul culminant al prezentării a fost apariția Sânzianei Negru, ambasador Philips și una dintre cele mai urmărite creatoare de conținut din România.

Aflată la primul ei pas pe podium, Sânziana a impresionat prin naturalețe și emoție, purtând o rochie roz diafană, completată perfect de buclele lejere realizate cu Philips WavePro. 

 

Philips × Sorin Stratulat asigură coafurile din cadrul RFW Iași pentru al 5-lea an consecutiv

Philips a fost prezent în toate zilele Romanian Fashion Week, asigurând coafurile modelelor din fiecare prezentare, la fel cum a făcut în ultimii cinci ani.  Show-ul de vineri a generat un engagement ridicat pe social media și a activat comunități diverse, de la beauty lovers la profesioniști din industrie. 

 

PR, influencer marketing, activare on-site

Defilarea a fost nucleul unei campanii integrate de PR și marketing, dezvoltată de echipa Philips Beauty România, în colaborare cu GRF+, agenție de comunicare integrată, SYZYGY, agenție specializată în Corporate & Investor Relations, afiliată GRF+. Agenția de BTL Men in Black a realizat cornerul Philips din cadrul evenimentului. 

 

Membrii echipelor au fost:

Philips
Alina Nedea - Marketing Manager Beauty Romania
Teodora Olteanu - Marketing Trainee 
Cristina Ciorascu – Digital & Campaign Manager
Andrei Dumitru – CRM Manager
Silvia Pometcu - E-commerce Manager 

Men in Black Advertising
Costel Costea - Account Director
Oana Bucur - Account Manager
Adrian Conduraru – Account Manager

GRF+
Roxana Diaconescu - Sr. Communications Consultant
Mădălina Radu - Communications Consultant
Iulia Stoicanea - Communications Specialist
Andreea Cristea - Jr. Communications Specialist
Cristina Petcu - Managing & Creative Director Gif+
Daniel Boiangiu - Video editor

SYZYGY
Bianca Tămaș – Senior PR Consultant

Philips a creat special pentru acest eveniment un cod dedicat: FASHION25, oferind un discount garantat de 25% produselor de pe pagina philips.ro la un cos de cumparaturi de minim 300 de lei. Acest cod de reducere poate fi folosit până la data de 10 iunie 2025, oferind astfel iubitorilor de frumusețe șansa de a experimenta inovațiile Philips la prețuri avantajoase.

Astfel, experiența de brand s-a extins din offline în digital, oferind consumatoarelor reale șansa de a reproduce acasă look-urile de pe podium, cu instrumente profesionale.

Dincolo de lumini și aplauze, prin activarea #HAIRSTYLEVOLUTION Collection, Philips nu doar își consolidează rolul de lider în inovația de îngrijire a părului, dar reușește, prin astfel de activări, să creeze emoție, să inspire și să își întărească relația cu consumatorii. În plus, cu această activare, Philips România a demonstrat că brandurile relevante sunt cele care creează experiențe memorabile, nu doar campanii. Prin coafuri care spun povești și produse care au grijă de păr, brandul a transformat frumusețea într-o conversație despre libertate și încredere în sine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related