[Animation Land] Bogdan Crivoi: Banii de supraviețuire si investitii vin, in proportie de 80%, din animatiile facute pentru sectorul corporate si tech

[Animation Land] Bogdan Crivoi: Banii de supraviețuire si investitii vin, in proportie de 80%, din animatiile facute pentru sectorul corporate si tech

Skeptic Dog a aparut pe piata in urma unui concurs de investitii sponsorizat de o banca, in 2013. Cel mai greu, spune unul din cei doi fondatori, Bogdan Crivoi, a fost partea de negociere si stabilire a unor preturi, asta din cauza unor cutume din trecut, a unei culturi a rusinii de a cere bani pentru munca depusa. Dar, usor si sigur, lucrurile au luat avant, iar Skeptic Dog a reusit sa functioneze si in 2022, chiar daca in maniera restransa

Provocarile au ramas aceleasi: birocratia si legile care isi tot schimba forma si continutul, comunicarea cu unii clienti care vor sa controleze prea mult stilul de animatie si, nu in ultimul rand, burnout-ul. E important sa stii cand sa te opresti si sa-ti rezervi timp pentru tine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related