Primul program Superbrands din Romania acorda titlul de Superbrands marcilor Wrigley's, Orbit si Winterfresh

Compania Wrigley a participat la prima editie a Programului Superbrands din Romania, care s-a incheiat joi seara printr-o ceremonie de acordare a trofeelor Superbrands. Brandurilor Wrigley's, Orbit® si Winterfresh® le-a fost acordat titlul de Superbrands, acesta reprezentand o recunoastere a prestigiului celor trei marci pe piata locala.

Superbrands este autoritatea internationala cu statut independent care actioneaza ca arbitru al brandurilor. Misiunea organizatiei este promovarea brandingului ca disciplina si recunoasterea brandurilor de exceptie, prin desfasurarea de programe specifice in peste 60 de tari. Titlul de Superbrands se acorda numai acelor marci selectate de un consiliu independent de experti din diverse domenii - Superbrands Council. In evaluarea marcilor, membri consiliului se ghideaza dupa definitia: "Un Superbrand se bucura de o deosebita reputatie in domeniul sau de activitate. El ofera avantaje emotionale si/sau materiale semnificative fata de competitorii sai, beneficii pe care clientii, in mod constient sau inconstient, le doresc si le recunosc."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related