Juicy Fruit Squish, primul produs lansat si de catre consumatorul tinta

Wrigley te imprieteneste in aceasta vara cu noul Juicy Fruit Squish, guma de mestecat cu lichid in interior si cu un mix unic de fructe, dedicata celor care indraznesc sa sfideze tiparele si sa incerce senzatii noi.

Noul tip de guma de mestecat reprezinta una dintre cele mai mari inovatii de pe piata de profil, Juicy Fruit Squish - elementul diferentiator al noului produs este dat de prezenta lichidului din interior, mix-ul de fructe punandu-si amprenta in crearea unui produs unic, cu o aroma intensa si persistenta de capsuni &piersici sau portocale&mango.

Juicy Fruit Squish se lanseaza in Romania abordand un nou tip de comunicare, care targeteaza in mod direct adolescentii. Este vorba despre tinerii deschisi la nou, care isi exprima personalitatea prin hainele pe care le poarta, prin brandurile pe care le consuma si prin modul in care aleg sa isi petreaca timpul. Juicy Fruit Squish este mai mult decat un brand, este parte din viata adolescentilor, fiind un membru activ care ii insoteste pe acestia nu numai atunci cand merg intr-un bar, cand se dau cu rolele ori cand concep un graffiti, ci este prezent acum si in comunitatile online precum hi5 si myspace, spatii virtuale in care adolescentii isi petrec din ce in ce mai mult timp.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related