[Cannes Story] Alex Teodorescu: Am observat, in plan global, un pic mai multa indrazneala. Ne vom reintoarce la abordari mai surprinzatoare, mai curajoase, mai riscante

[Cannes Story] Alex Teodorescu: Am observat, in plan global, un pic mai multa indrazneala. Ne vom reintoarce la abordari mai surprinzatoare, mai curajoase, mai riscante

Nu mai e loc pentru publicitatea insistenta, mesajele fortate si inspiratie artificială. Nici pentru informatii de la branduri aruncate de-a valma in capul consumatorilor. Intr-o lume in care consumul de publicitate se modifica substantial, publicitatea trebuie sa fie personala, spune Alex Teodorescu, Fondator & Executive Producer Saga Film. Anul acesta, Alex a fost jurat la Cannes la categoria Film, a analizat si notat in jur de 300 de productii publicitare, ceea ce a presupus zeci de ore de vizionare si evaluare, care s-au intins pe aproape 30 de zile.

Am remarcat un optimism retinut si multa preocupare pentru viitorul publicitatii, a posibilelor directii de comunicare in contextul tutror schimbarilor din domeniu. Dimensiunea sociala a campaniilor, in frunte cu incluziunea sociala ramane in continuare foarte importanta; sunt prioritizate lucrari cu un impact social real in comunitati, spune Alex.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related