[Cannes Story] Ioana Zamfir: Inainte sa castig, am si pierdut la Cannes. Ambele tipuri de momente le-am trait cu intensitate

[Cannes Story] Ioana Zamfir: Inainte sa castig, am si pierdut la Cannes. Ambele tipuri de momente le-am trait cu intensitate

Ioana Zamfir, Executive Creative Director, MRM Romania, a castigat si a pierdut la Cannes, a fost jurat in doua editii, s-a bucurat de oameni si atmosfera, a schimbat impresii cu cei mai buni profesionisti din toata lumea, a strans povesti de dat mai departe. Pentru ea, Cannes e motivatie, e o calatorie personala care vine cu multa mandrie si incredere in sine. 

Fiecare industrie are nevoie de o stea a nordului, de un standard fixat la cel mai inalt nivel si de un cadru care produce invidie si genereaza performanta. An de an, asta inseamna Cannes pentru domeniul nostru - un vis de cateva zile care ne facem sa push-uim tot anul, spune Ioana. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related