Alina Damaschin: S-a vorbit mult la Cannes de “Purpose fatigue”. Toate brandurile vor sa schimbe lumea, dar unele au abordat teme in mod fortat, tactic sau fara legatura cu business-ul lor

Alina Damaschin: S-a vorbit mult la Cannes de “Purpose fatigue”. Toate brandurile vor sa schimbe lumea, dar unele au abordat teme in mod fortat, tactic sau fara legatura cu business-ul lor

Mai putina perfectiune, mai mult adevar. E timpul realitatii, al diversitatii si al conversatiilor incomode in industria de comunicare. Al autenticitatii si nu al salvarii lumii prin slogane fortate. Asta a simtit Alina Damaschin, Managing Partner Rogalski Damaschin, ca jurat la Cannes anul acesta. Alina a jurizat pentru shortlistul categoriei Engagement/PR Lions, unde au fost inscrise 300 de campanii din toata lumea.

Destul de putine inscrieri la categorii specifice ale PR-ului (e.g internal communication, media relations sau crisis communication, unde au fost in total cinci inscrieri si niciun shortlist) si multe in categorii precum NGO sau content creation, unde agentiile de PR se intalnesc cu toate celalte discipline ale comunicarii si chiar companii sau case de productie, povesteste Alina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related