[PR de criză] Mihaela Tudor: Transparența și etica rămân cele mai sigure „mijloace de prevenire” a crizelor de comunicare, și nu numai

[PR de criză] Mihaela Tudor: Transparența și etica rămân cele mai sigure „mijloace de prevenire” a crizelor de comunicare, și nu numai

Când vine vorba de comunicare, am văzut multe exemple de “așa nu” în ultima perioadă. Profesioniștii din domeniu repetă că brandurile trebuie să fie pregătite pentru astfel de situații, însă planurile și simulările de criză sunt deseori amânate până e prea târziu. Totuși, în 2022, crizele de PR sunt inerente, crede Mihaela Tudor. 

Pandemia, războiul și măsurile economice de austeritate pe care tot mai multe companii le anunță creează un context în care comunicarea e dificilă și pot apărea greșeli. În același timp, Generațiile Z și Millenials au așteptări mari de la branduri, însă acestea nu reușesc să livreze valoarea dorită, spune Mihaela Tudor, CEO & Founder Tudor Communications. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TUDOR Communications

TUDOR Communications este o agentie internationala de servicii integrate de PR si Marketing, fondata in 2012, aflata in plina expansiune atat pe piata din Romania, cat si la nivel international. Portofoliu de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related