Articole care fac referire la CIPR
Confident Communications lansează divizia de sustenabilitate: Confident Impact. Diana Dincă-Lupu, numită Head of Sustainability
Graffiti Plus (GRF+) anunță noi roluri și mizează pe soluții în ecosistem pentru mai multă relevanță în produsul agenției: Irina Ciocan-Stănescu devine CEO al GRF+, iar Bogdan Tomoiagă preia rolul de Președinte al Consiliului de Administrație
Cea mai relevantă certificare globală în marketing digital, din 15 mai în portofoliul de la Institutul de Marketing
Singurul centru de studii de marketing certificate internațional din România a sărbătorit 10 ani de activitate. Profesioniști din companii de top, premiați la gala Performance & Recognition Awards
[PR de criză] Mihaela Tudor: Transparența și etica rămân cele mai sigure „mijloace de prevenire” a crizelor de comunicare, și nu numai
Institutul de Marketing aduce noi soluții de dezvoltare profesională pentru practicienii în comunicare și relații publice prin Oxford College of Marketing
Ana-Maria Diceanu (Global Women in PR Romania): Nu ar trebui sa ne rezumam doar la intalniri la premiile de PR, evenimente si, din cand in cand, la pitch-uri
[Harta pieței auto] Florentina Stoica și Cristian Milea, despre evoluția Opel în România: Începând cu 2014 am înregistrat o cotă de piață de 5% care s-a menținut în jurul acestei valori până în 2017
[Din presa in PR] Andreea Grigorean: Am apucat sa vand cateva fuste pana sa-mi vina ideea sa schimb soarta omenirii
Programele Coca-Cola HBC Romania, nominalizate la cele mai prestigioase competitii internationale de comunicare

























