Tazz și festivalul UNFINISHED lansează un parteneriat strategic de lungă durată

Tazz și festivalul UNFINISHED lansează un parteneriat strategic de lungă durată

Tazz și UNFINISHED lansează un parteneriat strategic de lungă durată, cu scopul de a aduce comunitatea internațională creată în jurul festivalului la aceeași masă pentru a crește apetitul oamenilor pentru multidisciplinaritate, conținut de calitate și creativitate.

Alin Șerban, CEO al Tazz, a declarat că după mulți ani în care am avut grijă de stomacul utilizatorilor noștri, cred că este timpul să ne implicăm într-un proiect la fel de important, dar care are grijă de data aceasta de foamea de cunoaștere. Comunitatea UNFINISHED este extraordinară și ne bucurăm extrem de tare că vom face parte din ea și că vom putea să le arătăm cine suntem, ce facem și mai ales ce avem de oferit. Viitorul este al comunităților și simțim că acest pas marchează un moment extrem de important pentru noi. Suntem nerăbdători ca în anii ce urmează să ne punem la aceeași masă și să deschidem apetitul cât mai multor oameni pentru cunoaștere, evoluție și curiozitate.”

Cu mesajul „Cele mai importante momente se întâmplă în jurul mesei”, Tazz își propune să aducă la aceeași masă întreaga comunitate Unfinished pentru conversații valoroase, dezbateri necesare, întâlniri memorabile și idei inovatoare. Alături de Tazz, Unfinished va continua să aducă pe scena festivalului mari gânditori ai lumii, filosofi, biologi, oamenii de știință, actori, muzicieni, artiști și nu numai pentru a răspunde întrebării de la care a plecat totul: care este valoarea celorlalți în viețile noastre?

Cristian Movilă, fondatorul festivalului UNFINISHED, a adăugat că ne bucurăm enorm când un partener vede comunitatea noastră dincolo de cele patru zile de festival și înțelege că ceea ce facem noi este mai mult decât un eveniment. Suntem extrem de câștigați să avem Tazz alături de noi în călătoria asta și am convingerea că întreaga comunitate se va bucura de ceea ce urmează să construim împreună.”

Ediția a șaptea a festivalului multidisciplinar UNFINISHED înseamnă 4 zile de workshop-uri, performance-uri, dezbateri, conversații și prezentări reunite sub tema OFF-CENTER, ce vor explora conceptul de descentralizare. Ca în fiecare an, participarea costă timp și implicare. Unica modalitate de a intra în UNFINISHED este prin completarea unui formular ce conține întrebări despre valorile și motivația celor interesați să participe la festival. Înscrierile s-au deschis pe site-ul unfinished.ro/apply și vor fi acceptați 3141 participanți fizic și 13.000 online.

Desfășurat sub înaltul patronaj al Parlamentului European, UNFINISHED este primul festival multidisciplinar din România și a fost creat de Fundația Eidos ca o experiență în continuă evoluție. Din 2016 și până acum, Unfinished a avut peste 250 de invitați, printre care co-fondatorul Pixar, Alvy Ray Smith, directorul artistic pentru linia masculină Louis Vuitton, Virgil Abloh, artista multipremiată, Marina Abramovic, strategul digital din timpul administraţiei Obama, muzicianul Nicolas Jaar și Esther Perel, cel mai cunoscut psihoterapeut specialist în relaţii de cuplu.

Tazz este platforma locală de livrare rapidă care oferă la doar un click distanță preparate de la cele mai bune restaurante din țară, dar și produse diverse: de la cumpărături zilnice, medicamente și flori, la cărți, articole sportive, produse de îngrijire personală și înfrumusețare. Utilizatorii Tazz au parte de beneficii exclusive - comandă de grup, evenimente culinare cu chefi locali și plată cu toate cardurile de masă disponibile. Cea mai descărcată aplicație „Food & Drink” din România, Tazz poate fi accesată din aplicațiile de mobil Android și iOS, dar și online pe tazz.ro, din peste 33 de orașe din țară. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related