[A fost odată în digital] Oana Vasilică: A fost destul de greu să combatem prejudecățile conform cărora online-ul se adresează unui public foarte restrâns, este scump și cel mai probabil nici nu aduce rezultate la fel de bune ca offline-ul

[A fost odată în digital] Oana Vasilică: A fost destul de greu să combatem prejudecățile conform cărora online-ul se adresează unui public foarte restrâns, este scump și cel mai probabil nici nu aduce rezultate la fel de bune ca offline-ul

A fost o vreme când digitalul nu era pe primul loc în briefuri, ba chiar nu apărea deloc în prioritățile unor companii. Adoptarea online-ului a trecut prin multe prejudecăți, povestește Oana Vasilică, Senior PPC Specialist & Team Leader la Canopy. Și chiar dacă totul s-a schimbat între timp, cu o viteză uimitoare, forțată și de pandemie și de perioada de după, transformarea digitală a comunicării e încă la început. 

Acesta este doar începutul, digitalul o sa evolueze accelerat și cred că ar trebui să se pună mai mult accent pe educarea oamenilor din acest punct de vedere. Dacă ar fi să compar cu acum 5 ani, cu siguranță clienții au mai multă deschidere față de propunerile noastre, înțeleg mai rapid, spune Oana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related