[A fost odată în digital] Alexandra Andrei: Acum 10 ani, digital era ceva “nice to have”, acum tinde spre “must have”

[A fost odată în digital] Alexandra Andrei: Acum 10 ani, digital era ceva “nice to have”, acum tinde spre “must have”

La 21 de ani, într-un internship pe PPC marketing care avea să-i schimbe direcția profesională, Alexandra Andrei își nota într-o agendă toate informațiile de la trainingurile despre Google Ads și Google Analytics. Era curioasă și punea întrebări, iar în momentele în care se îndoia de ea și de abilitățile ei, colegii erau mereu acolo, gata să o încurajeze. Să fie înconjurată de oameni capabili a ajutat-o cel mai mult să înțeleagă cum funcționează un mediul atât de dinamic. Cu lecțiile învățate de la ei și studio pe cont propriu constant, Alexandra continuă să facă echipă și acum, 10 ani mai târziu, cu primul client pe care l-a avut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related