[A fost odată în digital] Mih Lovin: Am schimbat complet narativa cu oameni noi, nativi în digiral, fără niciun background anterior în advertising, de niciun fel

[A fost odată în digital] Mih Lovin: Am schimbat complet narativa cu oameni noi, nativi în digiral, fără niciun background anterior în advertising, de niciun fel

După 15 ani de muncă în advertising, lui Mih Lovin îi e greu să identifice cum a început călătoria lui în tărâmul de digital. A întrezărit oportunitatea acestei industrii de mult, dar lucrurile au început să se concretizeze în direcția asta când a pornit L2, o agenție de digital content. A fost pasul firesc pe care a simțit că trebuie să-l facă după experiența cu PGM, agenția de event planning pe care a co-fondat-o și care a organizat evenimente pentru branduri precum ING, Mercedes Benz, Orange, UiPath, Johnson. Tot Mih este și fondatorul agentiei de influential marketing Squad Influencers, care are în propria comunitate creatori de conținut din Instagram, Youtube și TikTok și detine în portofoliu primul influencer virtual din România - Ana Tobor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related