[A fost odată în digital] Beatrice Paun: Consumatorii aveau o oarecare neincredere in partea de online, fiind obisnuiti cu bannere stradale si flyere pe partea de promovare

[A fost odată în digital] Beatrice Paun: Consumatorii aveau o oarecare neincredere in partea de online, fiind obisnuiti cu bannere stradale si flyere pe partea de promovare

Pentru Beatrice Paun, vârsta de 30 de ani a venit cu schimbări de direcție în carieră. Atunci a luat decizia de a face tranziția de la marketing-ul offline la digital media. A urmat o perioadă de training de care își aduce aminte cu drag și care era marcată de căutarile care începeau cu „How to” pe youtube. În digital a găsit dinamism, multe provocări și șansa de a găsi soluții creative și inovatoare. E domeniul care o ajută să lucreze constant la a deveni cea mai bună versiune a ei, asta pentru că trebuie să fie mereu la curent cu noutățile și schimbările importante din industrie și nu numai.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related