[Digital Trends] Sorina Diaconu: Autentic e un numitor comun pe care și-l arogă multe branduri acum, datorită tinerilor care sunt din ce în ce mai atenți la ce fac și cum sunt brandurile și companiile

[Digital Trends] Sorina Diaconu: Autentic e un numitor comun pe care și-l arogă multe branduri acum, datorită tinerilor care sunt din ce în ce mai atenți la ce fac și cum sunt brandurile și companiile

Toată lumea pare sinceră în digital și spune că vrea să salveze planeta, dar sinceritatea și cauzele sociale trebuie și dovedite, nu doar declarate superficial, crede Sorina Diaconu, Marketing of People @Stickr și jurat Internetics. Gala de Premiere Internetics 2022 are loc pe 17 noiembrie si se va desfășura sub tema Do Good Through Digital. Anul acesta s-au înregistrat 209 înscrieri, un record pentru ultima perioadă. 

Marea provocare a fost de a filtra obiectiv punctele relevante, “firul roșu” de la obiective la strategie la rezultate, și de a mă detașa de orice emoții ca să pot diferenția cazurile ce au fost înscrise fără un puternic flow, dar care au reach prin apel la emoțional, față de cazurile cu un impact real de business și beneficii pentru comunitate, spune Sorina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related