Articole care fac referire la iDentity
Liderii din cybersecurity și business se reunesc la DefCamp 2025 pentru a dezbate impactul AI-ului, al deepfake-urilor și noile provocări de reziliență cibernetică
Cristian Movilă: UNFINISHED isn’t just about what we want to learn. It’s about who we want to become, and the fact that we’ll never be „done.” And that’s a good thing
Clémentine Segard: I don't think that brands need to speak necessarily to everyone. They need to unite around communities that recognize itself in the values that they carry
Maria Sarivan, Carré Noir | Explorând Brandingul Cultural și de Destinație: Tendințe și context actual la nivel național
Ana Pinhal: I can heal some of my wounds while I'm singing. By the interpretation and music, I can put myself in another body and emotions, just like an actress
Martha Echevarria: In these times, photo stories serve as a crucial tool for fostering understanding and motivating individuals and communities to work towards a more just world
Lee-Ann Olwage: It is a great responsibility. We become the guardians of the stories entrusted to us
Xiaoyu Weng: No ideology and system should be the dominating hegemony. Art opens our mind and helps us see things that we may not understand before
War journalist, Anelise Borges, and human connections expert, Lakshmi Rengarajan, talk about silence at UNFINISHED Festival
#Unfinished. Avisek Majumdar: One of the blessings arising from these challenging years is the growing awareness of mental and emotional well-being
Animația portugheză, celebrată la Animest.17. Începând de astăzi, programul și biletele la festival sunt disponibile online
Wiron branding câștigă bronz la TRANSFORM AWARDS Europe, cea mai prestigioasă competiție internațională care premiază excelența în branding pentru proiectul INUNDAȚII.RO
Radu Olteanu: Video-urile pentru social media si Youtube sunt diferite fata de spoturile clasice. Trebuie gandit totul in doar 15 secunde
RO-KIT. Identitate românească în 50 de componente - Alexe Popescu, Doru Someșan | Editura Publica, 2015
Mihai Marin: Mi se pare ca lumea este super satula de comunicarea asta agresiva si a devenit imuna la aproape orice poate impinge o agentie
Neus Sola: You have to be very open-minded and willing to enter the other person's world. If you succeed, magic happens
[Gen Z] Tina Crețu: Gen Z sunt mai mult decât consumatori, sunt content creators în relația cu brandurile
[Marketeri în training] Patricia Zegreanu (Porsche România): Organizăm anual două workshopuri împreună cu agențiile noastre de comunicare și digital
[Ieșirea din convențional] Marius Tudor: Neconvenționalul a ajuns unealta care repară ceva ce tot noi am stricat
[Artiști fontiști] Maria Bilius: Deși ne aflăm într-o eră a tehnologiei, tipografia ”handmade” este mai apreciată, mai aproape de public
Cei mai buni dintre cei buni. Marii castigatori ai Premiilor FIBRA #2: McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, URSUS Breweries este Clientul Anului 2017
[FIBRA#2 Jury] Casey Bird (Freelance Conceptual Writer): My preferred work is one that finds its way into your life without it being too invasive













![[fresh x design] Mihai Dolganiuc: Mereu se poartă simplitatea](https://media.iqads.ro/2020/06/principala3-cover-410.jpg)

![[Weekend Watch List] Și dacă lumea noastră e visul altcuiva?](https://media.iqads.ro/2019/08/collage-wwl59-cover-410.jpg)
![[Weekend Watch List] Dincolo de ficțiune. Despre viață, consolare și frumusețe](https://media.iqads.ro/2019/08/collage-wwl58-cover-410.jpg)

![[Branding Trends] Dochita Zenoveiov: Brandurile vor incerca sa ne vanda “timp”](https://media.iqads.ro/2019/04/dochita-cover-410.jpg)







![[Premiile FIBRA #1] Bronze FIBRA - Argo - Doamne Fereste / Doamne Fereste / Argo Strategy](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-70-cover-410.jpg)
![[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Leo Burnett - Come and Vote / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-34-cover-410.jpg)









