Agenția din spatele brandurilor românești. Măriuca, un proiect de branding cap-coadă realizat de Nos Praesenti

Agenția din spatele brandurilor românești. Măriuca, un proiect de branding cap-coadă realizat de Nos Praesenti

Nos Praesenti și-a dorit ca brandul creat pentru Maria Group să reflecte autenticitate și tradiție, deosebindu-se pe rafturile magazinelor de produsele competitorilor cu mulți ani de marketing în spate.  

Unul dintre elementele alese care îndruma produsul spre autenticitate și tradiție este numele ales de Pakan Baniasadi, Fondator și Chief Creative Officer Nos Praesenti.

’’Măriuca, alint al numelui Maria, este o introducere familiară și prietenoasă a brandului pe mesele românilor. Ne-am dorit ca produsul Măriuca să fie văzut ca o extensie a familiei, a cărei moară proprie macină făina sau porumbul, în fiecare sezon, și are grijă, asemenea unei rude îndepărtate, ca toată lumea să facă cea mai bună pâine sau cozonac, cu cele mai bune ingrediente’’ spune Pakan Baniasadi, Fondator și Chief Creative Officer Nos Praesenti.

Măriuca este un brand care te duce înapoi către rădăcini, către casa bunicilor, în care se coace pâinea cu cea mai bună coajă, către mămăliga cu smântână de sâmbătă, pe care bunica o așează strategic pe masa, fix în centru, ca să ajungă tuturor.

Te duce și către casele vecinilor unde se vorbește despre rețeta de brânzoaică în miliarde de foi…și mai departe, spre străzi, unde se șoptește mitul cozonacului frământat o zi întreagă și crescut de un cuptor magnific. Tot mai departe către mit și poveste, ca apoi, să nu știi unde se termină și unde începe totul, ca și cum ar fi existat din totdeauna.

’’Măriuca apare pe raft în culori calde, familiare, în texturi bine-cunoscute de in și pânză, și bineînțeles, imaginea produselor sugestive. Am încercat ca branding-ul Măriuca să nu apară ca fiind unul prea comercial și nici unul internațional, ci din contră, să arate în fața consumatorului român, ca unul local, original românesc și în fața consumatorului străin un produs cu adevărat românesc. Despre asta este Măriuca.’’, Pakan Baniasadi, Fondator și Chief Creative Officer Nos Praesenti.

Numele Măriuca poate fi văzut și ca o extensie a companiei mamă ’’Maria Group”, ca legătura puternică dintre un părinte și un copil, dintre producător și rezultat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related