glo™ dezvăluie noul dispozitiv hyper X2 într-o nouă dimensiune, în prima activare 3D pe un billboard digital din România

glo™ dezvăluie noul dispozitiv hyper X2 într-o nouă dimensiune, în prima activare 3D pe un billboard digital din România

Ca parte din lansarea noului dispozitiv hyper X2, glo™ integrează în campania de comunicare primul spot 3D cu iluzie anamorfică realizat și difuzat pe un billboard digital în România. Experiența 3D poate fi vizionată pe billboardul digital Euromedia, amplasat pe fațada Magazinului Mobexpert din cadrul complexului Băneasa Shopping City din București. Proiectul este pus cap la cap de agenția de media Mindshare și executat de WINK Public Multimedia.

"hyper X2 duce la alt nivel experiența consumatorului, fiind cel mai nou și satisfăcător sistem de tutun încălzit de până acum creat de BAT, aspect pe care am dorit să-l transmitem în campania de lansare. Prin acest spot cu iluzie anamorfică, primul din România, credem că am reușit să atragem atenția asupra faptului că glo™ inovează constant în încercarea de a convinge consumatorii să aleagă produse cu risc redus”, spune Cătălina Ciorei, Media&Marketplaces Manager @ British American Tabacoo.

Conceptul creativ în baza căruia a fost dezvoltată iluzia 3D demonstrează ce se întâmplă atunci când inovația și tehnologia își dau întâlnire. Acest spot face parte dintr-o suită de două spoturi care au fost realizate prin tehnica de perspectivă forțată sau anamorfoză.

Anamorfoza sau perspectiva forțată utilizează iluzia optică pentru a face un obiect să pară mai departe decât e în realitate și deformează matematic imaginile, astfel încât, atunci când sunt privite dintr-un anumit unghi, iluzia adâncimii 3D este creată pe suprafețe plane.

„Spoturile anamorfice cu imagini realistice 3D, care nu necesită echipament special de vizualizare, coduri QR sau orice altă tehnologie, sunt, în acest moment, highlightul din ceea ce înseamna Out-of-Home advertising, sunt cele care atrag atenția audienței, iar advertiserii care vor să ofere experiențe noi pentru consumatori pe acest segment, au acum posibilitatea de a realiza astfel de activări în România”, spune Doru Chirica, Managing Partner @ WINK Public Multimedia.

glo™ hyper X2 încorporează tehnologia avansată de încălzire prin inducție încapsulată într-un dispozitiv mai mic și mai ușor, o funcție separată de amplificare pentru încălzire mai rapidă, indicator LED de stare a bateriei și un obturator de protecție. Dispozitivul funcționează cu consumabile existente din seria glo™ hyper.

glo™️ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau cu nicotină. 

WINK este o companie de publicitate Out of Home (OOH) specializată în gestionarea de rețele de digital signage, administrare și închiriere de spații de promovare multimedia outdoor și indoor. Printre cele mai mediatizate realizări din portofoliul WINK sunt refugiile de călători - reabilitate, personalizabile și popularizate datorită proiectelor creative prin care brandurile comunică inteligent cu consumatorii lor.

Din 2022, WINK introduce în portofoliu și serviciile de creație pentru spoturi 3D cu iluzie anamofică.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related