[Refresh creativ] Marius Vlad: Îmi doresc să nu pierdem nicio clipă din vedere că parteneriatele cu clienți din domeniul sănătății au potențialul de a salva vieți

[Refresh creativ] Marius Vlad: Îmi doresc să nu pierdem nicio clipă din vedere că parteneriatele cu clienți din domeniul sănătății au potențialul de a salva vieți

Cu formare de Politehnică și art direction și mai mulți ani în care a ajutat și alți designeri să se dezvolte, Marius Vlad a devenit Creative Director la MPR, agenție specializată în marketing și comunicare în domeniul sănătății. Rolul i-a oferit provocarea de a face mai mult cu mai puțin, pentru că bugetele clienților sunt mai mici, însă și satisfacția că o campanie bine făcută poate salva vieți, spune el.

Un manager care inspiră trebuie să fie și prieten, și profesor, dar și să lucreze cot la cot cu colegii când e nevoie. Echipa e cea mai importantă, iar Marius o pune pe piedestal. La MPR, campaniile sunt gândite de echipe extinse care includ roluri diverse, nu doar de combo-ul clasic art+copy, explică el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related