[La shopping cu creativii] Mădălina Donciu: Eu sunt genul de om destul de constant în alegerile sale, consumatorul ideal

[La shopping cu creativii] Mădălina Donciu: Eu sunt genul de om destul de constant în alegerile sale, consumatorul ideal

Dacă ar putea vorbi coșul de cumpărături, ar spune despre Mădălina Donciu, senior copywriter la Mercury 360, următoarele: cel de la supermarket că e plictisitoare, probabil, că gătește și o preocupă ce consumă. Cel online, că e nehotărâtă. Dar, clar, ambele, că e moderată și responsabilă.

Felul în care consum totul e diferit. Sunt mai responsabilă și mai conștientă de acțiunile pe care le fac. Și de resurse. Tind să fac totul pentru a prelungi durata de viață a produselor. Încerc, pe cât de mult de poate, să consum fără să risipesc

Mădălina are unele produse și branduri pe care le cumpără în mod recurent și spune că este influențată de calitatea comunicării. E genul care face liste, pentru că asta o ajută să se orienteze mai bine. Mersul prin supermarketuri, clar, e parte din fișa postului. Bea aceeași cafea de 10 ani și are peste 10 tricouri albe, model identic. Nu i s-a întâmplat până acum să facă reclamă unor produse care nu-i plăceau.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related