[La shopping cu creativii] Andreea Gherda: Pierd mai mult timp uitându-mă la campaniile brandurilor prin magazine. Shopping-ul e și un fel de sesiune de research uneori

[La shopping cu creativii] Andreea Gherda: Pierd mai mult timp uitându-mă la campaniile brandurilor prin magazine. Shopping-ul e și un fel de sesiune de research uneori

Coșul de cumpărături al Andreei Gherda, copywriter Saatchi & Saatchi, ar spune că face cumpărături pentru un student care nu știe să gătească, o gospodină ieșită la pensie și un hipster cu gusturi fine. Se întâmplă să se găsească în el, în același timp, supă la plic sau lasagna congelată, ingrediente pentru sarmale și semințe de chia.

Andreea crede că, în viitor, shoppingul va dispărea la modul clasic în care se întâmplă acum, iar magazinele fizice vor fi destinate mai degrabă experiențelor.

N-o să mai intri în magazine să pui mâna, să miroși sau să probezi. Cred că magazinele fizice vor fi mai mult pentru brand experience și mai puțin despre produs. Că o să probăm hainele cu AR, că o să bifăm listele în supermarket pe tabletă și o să ne luăm produsele la ieșire sau le vom primi direct acasă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related