MSL The Practice devine partenerul de comunicare al brandului PUMA în România

MSL The Practice devine partenerul de comunicare al brandului PUMA în România

Începând cu luna noiembrie, MSL The Practice este agenția desemnată de PUMA pentru comunicarea în România. Selecţia a fost realizată în urma unui pitch organizat în a doua jumătate a anului.

Cu o strategie solidă și o abordare creativă, agenția a câștigat în portofoliul său brandul PUMA, unul dintre cele mai importante branduri sportive la nivel global.

Noua colaborare plasează MSL The Practice în centrul comunicării creative PUMA la nivel local. Prin acest parteneriat, agenția va oferi consultanță pentru dezvoltarea strategiei de comunicare PUMA în România, care să susțină obiectivele de business ale brandului, printre care: campanii locale de comunicare, lansări, activări de brand, influencer marketing, relații cu media și comunități relevante sau event management.

“Ne bucurăm de noul nostru parteneriat și de faptul că cei care iubesc PUMA vor avea prin această colaborare accesul la mai multă informație asupra campaniilor și noilor produse PUMA, ambasadorilor și colaborărilor PUMA, a tot ceea ce înseamnă dinamism, progres și performanță în lumea PUMA, dar și asupra a tot ceea ce înseamnă istoria PUMA. Mai ales că ne aflăm în pragul aniversării a 75 de ani de existență a brandului nostru și suntem gata să ne bucurăm, aniversând împreună angajamentul nostru de a împinge și influența cultura urbană și sportul, fie prin siluete clasice, fie prin produse de performanță sau produse cu design inovator. Într-o lume care se schimbă atât de rapid, PUMA și-a asumat rolul de a fi “Forever Faster”, Adina Militaru, Country Manager PUMA Sports Romania.

“Suntem mândri că avem oportunitatea să lucrăm alături de PUMA, o companie cu o istorie și o evoluție surprinzătoare, care ilustrează întocmai mantra Forever Faster. Avem o mulțime de sneakerheads în echipa noastră și suntem entuziasmați că acum facem parte din această mare familie, PUMA family. Împărtășim aceleași valori, iar curajul, încrederea sau determinarea sunt cuvinte care ne caracterizează, așa că ne bucurăm că prin creativitatea, experiența și cunoștințele noastre putem contribui la consolidarea prezenței PUMA în România”, a declarat Eugen Suman, Creative Director MSL The Practice.

MSL The Practice, parte din cel mai mare grup de comunicare din România - Publicis Groupe, este cea mai premiată agenție de PR din România și din sud-estul Europei, recunoscută pentru creativitatea și eficiența campaniilor sale de comunicare, realizate pentru companii din toate domeniile (tech, consumer electronics, food & drinks, banking si servicii financiare, auto, pharma, entertainment, retail, imobiliare, ONG etc.).

PUMA este unul dintre cele mai importante branduri sportive din lume care proiectează, dezvoltă și comercializează încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii. Timp de peste 70 de ani PUMA a promovat neîncetat sportul și cultura, creând produse rapide pentru cei mai rapizi atleți ai lumii. PUMA oferă produse de performanță și produse de lifestyle inspirate de sport în categorii precum fotbal, alergare și antrenament, baschet, golf și sporturi cu motor. PUMA colaborează cu designeri și branduri renumite pentru a aduce influențe sportive în cultura și moda de stradă. Grupul PUMA deține mărcile PUMA, Cobra Golf și stichd. Compania își distribuie produsele în peste 120 de țări, are aproximativ 16.000 de angajați în întreaga lume și are sediul central în Herzogenaurach/Germany.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related