Billyboards x Pop Cola

Billyboards x Pop Cola

În decembrie 2022, Billyboards x Pop Cola au marcat sezonul sărbătorilor cu o campanie de brand awarness altfel. Billyboards își propune să aducă neconvenționalul în viața de zi cu prin intermediul panourilor publicitare umane. Adesea folosite în cadrul evenimentelor sau al activărilor, billyboardurile au o capacitate de expunere ce trebuie exploatată.

 

Fără a mai avea nevoie de vreun fel de introducere de brand, Pop Cola respiră autenticitate atât prin conceptul de produs fresh, cât și prin abordarea neconvențională în comunicarea cu publicul. Alături de un partener promotor al ineditului, cross-branding-ul Billyboards x Pop Cola a părut o colaborare meant to be.

Pe data de 23 decembrie, 50 de billyboardsuri au afișat posterul campaniei timp de 4 ore în zone de interes din București. Acestea au mers pe Calea Victoriei, dar și pe Bulevardul Magheru.

Campania a avut un impact puternic, în cele 4 ore de activitate, peste 5000 de oameni au interacționat cu promoterii Billyboards. Retroactiv, am început să comunicăm și în social media acest venture, iar rezultatele sunt mai mult decât satisfăcătoare (peste 45 k de views la primul Reels).

Cu siguranță acesta nu este prima și ultima colaborare de acest fel. Publicitatea stradală din România este pe de-o parte suprasaturată, iar pe de alta, goală. Există destul de multe OOH-uri ineficiente, care te lasă să treci pe lângă ele fără să le observi. Noi vrem să transformăm neconvenționalul în convențional. Vrem să aducem metoda prin care brandul se poate conecta mai ușor cu publicul, fără să fie intrusiv.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related