
Articole care fac referire la Blindspot
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Blindspot


Despre impactul datelor în deciziile de business, cu liderul uneia dintre cele mai mari echipe de Data & Analytics din RO, Marian Becheanu
![[Digital Trends] Matei Psatta: Încă există entuziasm pentru publicitate (bună), deși industria se străduiește de la an la an să o elimine cu totul](https://media.iqads.ro/2022/11/matei-psatta-chief-marketing-officer-blindspot-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Matei Psatta: Încă există entuziasm pentru publicitate (bună), deși industria se străduiește de la an la an să o elimine cu totul

Data Revolt, la 4 ani de la înființare: peste 4,8 mil. euro cifră de afaceri și o echipă de aproape 60 de oameni. Cum se vede gradul de maturitate în digital al companiilor și al consumatorului român

Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România - Digital Client of the Year

Irina Ungureanu: Pe scenă lucrezi cu fiecare celulă din corpul și din sufletul tău, te joci cu ele, dar le și oferi într-un fel pe tavă

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

JaxiTV, Lectură DeLaA-LaZ și Cristina Simion sunt creatorii cu cele mai multe nominalizări la Gaming Video Awards

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Gaming Video Awards, competiție ce oferă recunoaștere celor mai buni creatori de conținut de gaming din România, și-a desemnat câștigătorii

S-a încheiat prima ediție a expoziției BINAR, care a prezentat o radiografie a inițiativelor românești la granița dintre artă și tehnologie

Expoziția BINAR aduce în fața publicului bucureștean proiecte recunoscute internațional, la granița dintre design, tehnologie și artă

Starcom Media și TPS Engage: Performanța vânzărilor poate fi corelată cu rezultatele reclamelor Digitale OOH

Urmatoarea destinatie TPS Engage - Coreea de Sud. Matei Psatta: In primele luni vom stabili parteneriate si adapta produsul pentru piata locala

S-a încheiat Creative Quarter Design Festival, evenimentul care a celebrat designul local în Cartierul Creativ
