Despre râsete și creșteri exponențiale, la Creativity Day, pe 1 Aprilie

Despre râsete și creșteri exponențiale, la Creativity Day, pe 1 Aprilie

The Alternative School celebrează primii 18 ani de pionierat în industrie lansând Creativity Day, pe 1 Aprilie, de la 10.30, în parteneriat cu KFC și Eye Temple.

Subiectele zilei navighează între râsete - „Let me entertain you” și creșteri exponențiale, în pas alergător - „Growth on the Go”.

Raul Gheba – om de stand-up comedy și copywriter de excepție, Mădălin Dragnea – un animator fabulos și-un vorbitor pe măsură, Victor Croitoru – unul dintre cei mai influenți oameni de media din regiune, Ioana Zamfir – de regăsit în panelurile de jurizare și pe podiumurile internaționale, Radu Pilat – om de creație, formator și recent jurat la Cannes, Claudia Bodnar – o voce exersată a comunicării pentru Gen Z și Teodora Migdalovici, inițiatoarea evenimentului vor diseca temele zilei într-o cheie relaxată, în spațiul prietenos de la Mindspace Victoriei.

La eveniment vor fi anunțați câștigătorii competiției Roger Hatchuel Academy, care vor participa la Cannes Lions 2023. Tot atunci vor fi premiați câștigătorii competiției de stickere organizată de KFC X TheAlternativeSchool, la care s-au înscris peste 65 de tineri creativi.  

 

18 ani

„Primii 18 ani de #TheAlternativeSchool  și lobby pentru industrie la scară globală au fost o aventură intensă: primii jurați, primii Lei câștigați la Cannes, lobby-ul pentru tinere talente la feminin, care a dus la prezența României în „See it, Be it”, sute de training-uri pentru executivi din România și din lume, mii de studenți pregătiți pentru experiențe internationale, dintre care mulți activi în marile agenții, lansarea #PortfolioNight sau #TalentMagnet, platforma de recrutare pentru oameni talentați. Timp bine investit, aș spune”, a declarat Teodora Migdalovici, fondatoarea TheAlternativeSchool.

Pentru a celebra ca la carte cei 18 ani de efervescență în industrie, The Alternative School oferă juraților, agențiilor și clienților premiați la Cannes Lions câte un loc pentru o echipă la Creativity Day.

 

COSTURI

250 € + TVA / echipă, 150 €+ TVA participare individuală. În preț intră și accesul la 3 dintre cele 8 întâlniri pe zoom, cu speakeri străini, de la Design & SoMe Program.

Pentru cei de până în 30 de ani care aspiră la Young Lions Design, de la Cannes, într-un pachet special, de 300 de € / echipă, intră accesul la Creativity Day, prezența la alegere la 4 dintre cele 8 întâlniri cu speakerii străini pe zoom și acces la rezolvarea briefurilor de concurs.

Echipa câștigătoare pleacă la Cannes Lions, în competiția Young Lions Design.

 

PENTRU CINE

Programul e croit pentru tineri creativi și industriașii din marcom, fie că e vorba despre oamenii de brand sau de agenție. Oferă upgrade, conectare la vibrațiile globale, networking cu creatori de pop-culture, acces la trenduri și insighturi despre branding la zi, cu declinare în design, SoMe & strategie cu impact.

 

PARTICIPARE

Cei care vor sa participe, trimit datele si primesc detalii la [email protected].

Prezența este confirmată pe principiul primul venit, primul servit.
Locuri limitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related