Cele mai interesante titluri din Aprilie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Aprilie, pe WeInvent.ro

Cum stați cu moralul? Vă e frică? De ce?! De orice!

Nu de alta dar vrem să știm cât vă mai uitați la TV, pentru că de ceva vreme se poartă peste tot FRICA. Nu-i vorbă că subiecte chiar exista, abia scăparăm de virus că s-a pornit războiul, că inflație, că probleme economice, concedieri, ș.a.m.d.. Și cu toate astea viața noastră e mai sigură decat cu o generație în urma, de ce era în urma cu doua generații nici nu mai vorbim. Am facut această introducere pentru a sublinia încă o data degraderea continua a nivelului de continut, practicat de foarte multe posturi TV, doar de dragul audiențelor crescute artificial pe FRICĂ.

Dacă tot veni vorba și aveți plăcere, merită să parcurgeți interviul oferit publicației noastre de dl. Alexandru Răducanu, care vorbește deschis atât de problemele jurnalismului românesc actual, cât și de perspectiva personală atunci când a ales să poneasca la drum, cu televiziunea Canal 33.

Până atunci însă, haideți să vedem cum au fost și restul articolelor din Aprilie.

Laboratorul de Neuroștiințe Cognitive, al Universitații Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, a lansat recent Podcastul de Neuroștiințe, o inițiativă de popularizare a științei, pe care suntem onorați să o distribuim prin intermediul publicației noastre.

Andrei Miu, Profesor de Neuroștiințe Cognitive la Universitatea Babeș-Bolyai, si Simina Pițur, Doctorand in Laboratorul de Neuroștiințe Cognitive, sunt protagoniștii acestei ediții, cu numărul 4.

Felul în care concepem funcționarea creierului la ora actuală se bazează pe două observații care au fost susținute de studiile recente de IRMf. O astfel de observație este că niciun proces psihic nu este susținut de o singură structură nervoasă. Întotdeauna e vorba de circuite nervoase sau dacă vreți, de rețelele cerebrale foarte extinse. Asta se numește pluripotențialitate funcțională. Un alt principiu, care e susținut de datele de IRMf, este că orice proces psihic poate să fie susținut de mai multe circuite nervoase, care funcționează în paralel sau alternativ. Asta a fost numit generare funcțională, în sensul că, pentru orice proces psihic ai mai multe mecanisme care pot să să îl susțină în creier.

Experiența într-o casă și cu o casă e foarte tactilă, senzorială de-a dreptul, pe mai multe direcții. Știm că și voi simțiți așa, chiar dacă rareori o puneți în cuvinte, în felul ăsta. Gabriel Iordăchescu este un antreprenor, în zona de placări ceramice și parchet, care nu te lasă niciodată să alegi greșit.

Mulți dintre noi aleg doar pe considerente vizuale gresia, parchetul sau faianța, uitând adesea de specificațiile tehnice ale acestor materiale sau ale suprafețelor de placat, uitând că aceste placări le vor condiționa consistent întreaga experiență de acasă.

Am stat de vorbă cu Gabriel Iordăchescu, proprietarul Gada Ceramic, și l-am rugat să ne explice cum aleg oamenii, în această categorie, și ce-ar merita sa știm pentru a alege optim, atât din punct de vedere al experienței cât și al bugetului. Un interviu de Marian Costache, din seria #perspective.

Dentsu Creative, agentia de creatie la nivel global a grupului de comunicare de marketing Dentsu, a anunțat o noua echipă de oameni-cheie care va dezvolta soluții creative integrate si indraznete pentru clientii săi. Mai mult de atat,echipa Dentsu Creative a fost completata cu o noua pozitie, de Head of Content, condusa de Elena Mitan. Aceasta echipa coordoneaza managementul prezentei clientilor in social media, productia de continut pentru social media, dezvoltarea de concepte pentru campaniile de influencer marketing, precum si executia si crearea de continut pentru toate platformele.

Am vorbit cu Elena Mitan despre noua pozitie, puterea contentului si a echipei in 2023, trenduri, influenta AI-ului in digital marketing si alte subiecte de interes. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #perspective.

Că tot e un mare scandal în perioada asta legat de jocurile de noroc și păcănele, dacă ar trebui sau nu să fie interzise din punct de vedere publicitar pe TV… am zis că e de bun augur să punem paie pe foc. Cum altfel, decât cu o campanie de zile mari și norocoase. Mai multe într-un articol semnat de Marian Costache.

La începutul lunii Martie, a avut loc lansarea în România a celui mai complet și mai complex studiu de trenduri, IPSOS GLOBAL TRENDS 2023, la care noi, WeInvent, am fost onorați să fim parteneri, alături de revistele Progresiv și Piața. Prezentăm a doua parte a evenimentului, într-un articol de Marian Costache.

De foarte puține ori avem ocazia să intervievăm oameni de televiziune. În ultima săptămână din Aprilie, însă, am avut șansa unui interviu chiar cu un fondator al unei televiziuni independente, absolut independente, respectiv dl. Alexandru Răducanu, fondatorul Canal 33, care printre altele ne-a atras atenția asupra unui detaliu îngrijorător, în privința calității jurnalismului românesc, la momentul actual.

“Eu am avut o situație la Canal 33, în urma cu vreo câteva luni de zile, când un invitat a dat o informație în direct, dintr-o sursă directă, adică a fost participant la situație. A dat o informație în direct, pe care ulterior am și tăiat-o, am făcut un cut din ea sa fie scurta si usor de văzut, care ar fi realiza niște cutremure în societatea românească. Poate s-ar fi lăsat cu niște demisii la nivel înalt. Adică era o chestie foarte gravă, extrem de gravă. Și am trimis acel cut, personal, la vreo zece lideri din industria mass-media, conducători de gazete, televiziuni, cutare. Nu a dat nimeni absolut nimic. Și mie acest test de turnesol mi-a arătat unde suntem. Frica păzește bostănăria, nu vrea nimeni paie aprinse în cap. Scandalurile, care se dau, se dau pentru că este voie să fie date.”, Alexandru Răducanu (fondator Canal 33).

Mai multe în interviul semnat de Marian Costache.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related