Leroy Merlin anunță livrări gratuite la orice produs achiziționat online sau în magazinele din țară, până pe 15 iunie

Leroy Merlin anunță livrări gratuite la orice produs achiziționat online sau în magazinele din țară, până pe 15 iunie

Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță o nouă campanie dedicată clienților din toată țara, prin care aceștia beneficiază de livrare gratuită la orice produs achiziționat online, prin comandă telefonică sau în magazinele fizice, în intervalul 4 mai – 15 iunie.

Sub sloganul ”Ai livrare gratuită la comanda favorită”, campania se adresează exclusiv  deținătorilor de card Leroy Merlin și este activă până pe 15 iunie în toate cele 20 de magazine fizice din țară, dar și pe platforma leroymerlin.ro.

Astfel, costul de transport din online este zero între 4 mai – 15 iunie în cazul produselor de volumetrie mică, de sub 31 kg și cu o lungime maximă a laturii de 1,7 metri, cu o greutate maximă a coșului de 100 kg. Potrivit detaliilor campaniei, se va măsura atât masa cât și greutatea volumetrică, și se va lua în calcul cea mai mare valoare livrată prin curier.

Costul de transport din online va fi anulat și în condiții de livrare expres, pentru comenzi de maxim 10 tone sau 60 de metri cubi, în limita a 20 de km distanță de la magazinul care furnizează produsele.  În ceea ce privește comenzile plasate în magazinele fizice, acestea beneficiază de livrare gratuită în limita a 20 km distanță de magazin, în condiții de livrare express sau livrare macara.

Pentru livrarea comenzilor, Leroy Merlin lucrează cu parteneri selectați, care au ca scop comun performanța și promisiunea de livrare eficientă pe care retailerul o oferă tuturor clienților.

”Misiunea Leroy Merlin este de a oferi tuturor clienților care ne trec pragul, fizic sau virtual, produse și servicii accesibile, mereu la cel mai bun preț. Oricând putem să le eficientizăm costurile, analizăm posibilitățile și o facem. Iar cu această campanie, le oferim produse de amenajare la cel mai mic preț, cu zero costuri de livrare”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.

Zi de zi, fiecare magazin Leroy Merlin, împreună cu un departament dedicat, monitorizează prețurile și acolo unde este cazul, acestea sunt ajustate pentru a le asigura clienților produse cu prețuri mici pentru toate proiectele lor de reamenajare.

Leroy Merlin este liderul european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit. Companie inovatoare din cadrul ADEO, Leroy Merlin deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. Peste 115.000 de colegi fac parte din familia Leroy Merlin. Aflată într-un progres constant, compania ADEO a devenit cea mai mare companie franceză de pe piața internațională. În prezent, companiile grupului ADEO sunt recunoscute peste tot în lume prin numeroasele premii “Great Place to Work Institute”.

În România funcționează 20 magazine Leroy Merlin, cu peste 3000 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related