Seminariile AdPrint: know-how si inspiratie

Seminariile Festivalului AdPrint debuteaza in forta pe 9 februarie, la Brasov, cu prezentarea sustinuta de Ami Hasan - "Aristotle and emotional brand building". Fondator al agentiei hasan&partners, Ami a fost de doua ori membru al juriului de la Cannes, Clio si D&AD si a castigat numeroase premii la festivaluri precum Clio, Epica, Cresta, Cannes, dar si Grand AME (Advertising & Marketing Effectiveness), distinctie primita anul trecut.

In cea de-a doua parte a zilei, Amir Kassaei, Chief Creative Officer si Partener Asociat al DDB Group Germania va sustine cel de-al doilea seminar - "4th dimension - The four dimensions of creativity in our business". Amir este unul dintre cei mai premiati creativi din Europa: nu mai putin de 700 de trofee fiindu-i decernate in festivaluri precum Cannes, Clio, London International Advertising Awards, Epica, Art Directors Club Germany, Art Directors Club New York, Eurobest, Cresta, Golden Award of Montreux, One Show, CCA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Sectiune



Related