Romanian Design Week a atras peste 85.000 de vizitatori în 17 zile de festival al industriilor creative

Romanian Design Week a atras peste 85.000 de vizitatori în 17 zile de festival al industriilor creative

Principala atracție a festivalului, instalația interactivă „Echoes of Presence”, dezvoltată de Alina Rizescu cu echipa Rizi Design Studio și realizată cu sprijinul IQOS, a adus în Piața Amzei un vârf de vizitatori cărora le-a oferit o experiență multi-senzorială spectaculoasă.

Punctul central al festivalului a fost plasat în Piața Amzei, unde expoziția centrală, RDW Exhibition, cu un design semnat de Attila Kim Architects, a adunat 162 de lucrări de design și arhitectură, admirate de peste 40.000 de persoane. 3500 dintre ei au trecut pragul expoziției doar în Noaptea Muzeelor.

Tot în Piața Amzei a fost prezentată publicului noua generație de artiști, arhitecți și designeri români într-o expoziție multidisciplinară dedicată lor. Iar galeria de design, RDW Market, a atras pasionați și cumpărători de design românesc, care au putut să aleagă bijuterii de autor, produse de papetărie, cărți de arhitectură, printuri de artă de la graficieni și ilustratori români, dar și obiecte de ceramică realizate local.

Peste 45.000 de bucureșteni au participat la cele peste 100 de evenimente-satelit organizate în cele 4 districte creative ale capitalei: Dorobanți-Floreasca, Ioanid-Icoanei, Cotroceni, respectiv Cartierul Creativ (zona din jurul parcului Cișmigiu). Iar în Noaptea Studiourilor de Arhitectură, peste 3000 de persoane au animat orașul și au trcut pragul celor 16 studiouri de profil din București care și-au deschis birourile și spațiile de lucru ca să se reconecteze cu colegi, prieteni și publicul larg, într-un context relaxat și informal.

Publicul a avut ocazia să socializeze și în afara evenimentelor de specialitate, la petreceri precum cea din 27 mai, organizată de IQOS, unde audiența s-a bucurat de muzica Norzeatic și Quintă Spartă, respectiv HipHop La Feminin, MC Yallah și Debmaster, dar și de surprizele personalizate pregătite de gazde.

Și în următoarea ediție, lucrările prezentate în expoziția centrală a festivalului vor fi selectate în urma unui call de proiecte, care va fi anunțat din luna septembrie.

"Ne dorim în continuare ca, prin coagularea tuturor forțelor din jurul unui festival atât de amplu cum a devenit Romanian Design Week, să contribuim la dezvoltarea unor parteneriate care să ducă la schimbarea în bine a capitalei, la creșterea atașamentului oamenilor față de oraș și, în cele din urmă, la o calitate mai bună a vieții fiecăruia dintre noi", a explicat Andrei Gavrilă Borțun, CEO The Institute, organizatorul evenimentului.

Material susținut de IQOS.
IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related