SocialPedia 49: Totul despre "TikTok în 2023" cu Andreea Blejan, Matei Florea, Alex Trif și Ines Stana

SocialPedia 49: Totul despre "TikTok în 2023" cu Andreea Blejan, Matei Florea, Alex Trif și Ines Stana

"All about TikTok in 2023" este tema ediției 49 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 27 iunie 2023, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.

Speakerii acestei ediții sunt: Andreea Blejan - Head of Social Media HUB, Matei Florea - Founder Zet-Labs & Creator Partnerships Manager at Yoke Network, Alex Trif și Ines Stana - Creatori de conținut.

TikTok este rețeaua socială care a depășit Instagram în România ca număr de utilizatori. De aceea, brandurile și creatorii de conținut sunt mereu în căutarea de idei noi care să îi aducă mai aproape de comunitățile lor.

Un studiu TikTok susține că la finalul anului 2022 reach-ul Ad-urilor din platformă a crescut cu 14,6%. În plus, 35% dintre utilizatorii de TikTok deschid aplicația pentru a căuta produse sau servicii. De asemenea, un raport Hootsuite arată că 78,2% dintre TikTokeri folosesc aplicația pentru a urmări conținut amuzant.

La SocialPedia 49 discutăm despre cele mai noi trenduri pe TikTok, descoperim studii de caz și informații practice, apoi ascultăm povestea a doi creatori de conținut care ajung la milioane de vizualizări prin foarte multă muncă și dedicare.

Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:

  • Cum pot integra brandurile TikTok-ul în strategia lor de conținut.
  • Care sunt previziunile pentru TikTok în următorii ani?
  • Cum facem o strategie de conținut pe TikTok?
  • Cum poți să-ți alegi eficient creatorii de conținut pe care să-i urmărești pe TikTok?
  • Cum faci conținut de calitate pe TikTok?
  • Ce provocări au creatorii de conținut și cât muncesc pentru un clip viral?

Înscrierile gratuite se fac online.       

“Social media este poate cea mai dinamică zonă din sfera online care evoluează în fiecare zi, nu doar la nivel de platformă și funcționalități, cât la nivel de industrie. Tiktok este pentru noi, la BCR, the “cool kid in town” la nivel de platforme de social media și comunități în care credem. E o platformă autentică, cool în care avem oportunități să ne conectăm cu oamenii și comunitățile care contează pentru noi. Este o platformă care ne provoacă la idei noi, la a gândi content autentic și ne arată în fiecare zi puterea de a ne conecta online cu oameni care vor să facă alegeri financiare inteligente care să le facă bine. Iar noi suntem alături de toate aceste comunități cu sfaturi, resurse și instrumente utile.”, spune Andreea Blejan - Head of Social Media HUB @ BCR.

"TikTok este rețeaua socială pe care toate brandurile își doresc să fie prezente, însă puține alocă timp și resurse pentru crearea de conținut dedicat. Cum începem să comunicăm pe TikTok dacă avem un business? Și cum facem branding personal dacă suntem creatori de conținut? Sunt două întrebări pe care le-am tot primit de-a lungul timpului și la care vom răspunde alături de invitații noștri la SocialPedia 49.", spun organizatoarele evenimentului.

 

Speakeri:

Andreea Blejan - Head of Social Media HUB
Andreea are o experiență de peste 10 ani în online și social media și în prezent coordonează activitatea de comunicare online pentru una din cele mai importante bănci din România, BCR. Andreea a cumulat în 10 ani de activitate premii la competiții importante și are o experiență extinsă în strategii de online pentru branduri naționale și internaționale. Consideră că rezultatele în campanii și creativitatea sunt interconectate, iar o strategie bună pornește de la insight-uri ancorate în lumea din jurul nostru. Este pasionată de sport, inovație și are o colecție impresionantă de semne de carte.

Matei Florea - Founder Zet-Labs & Creator Partnerships Manager at Yoke Network
Matei Florea este Founder Zet-Labs & Creator Partnerships Manager at Yoke Network. Zeflemist și negustor, caută micro-creatori. Iar prezentarea lui, împreuna cu Andreea Blejan, va prezenta evoluția promovării BCR pe TikTok.

Alex Trif - Creator de conținut
La doar 17 ani, Alex Trif a devenit unul dintre cei mai cunoscuți creatori de conținut de pe TikTok din România, crescând odată cu ascensiunea fulminantă a platformei. Cunoscut mai ales datorită tranzițiilor sale ingenioase, Alex s-a remarcat și prin intermediul conținutului de lifestyle și fashion conceput pentru Instagram. În prezent, colaborează cu unele dintre cele mai mari branduri din România, precum Pepsi și Samsung. Alex crede într-un viitor în care creatorii de conținut vor putea co-crea alături nu doar de comunitățile lor, dar mai ales alături de branduri. În ultimii ani, a fost speaker și la câteva conferințe de Social Media, printre care și Influencer Marketing Conference.

Ines Stana - Creator de conținut
Ines Stana este o creatoare de conținut foarte talentată, iar asta se traduce prin comunitatea numeroasă pe care a creat-o în spațiul virtual. Creează video-uri scurte, sketch-uri despre diferite situații din viața reală, din propria copilărie sau trecut, însă și conținut de lifestyle & beauty.

Sponsored by BCR
Agenție parteneră - MTH Digital
Partener media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, IQads, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 - 46, Bucuresti

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

De 15 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe sabinacornovac.ro și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 16 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MTH Digital

At MTH Digital we love making things happen. But we also love 3 things: digital, logic and the big picture. We don’t believe digital strategy is about a “one size fits all” solution and we will... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related