Claudiu Ioniță preia coordonarea departamentului de Social Media de la pastel, un pas firesc în dezvoltarea componentei digitale, într-o agenție de comunicare integrată.
„Social Media nu mai este doar un canal de comunicare, face parte din miezul oricărei campanii bine gândite. La pastel, lucrăm de ani buni într-o formulă integrată, iar Claudiu vine să consolideze o abordare care există deja în agenție, unde Social Media face parte din procesul strategic și creativ.”, spune Dana Nae Popa, Owner & Managing Director pastel.
Claudiu Ioniță se alătură echipei în rolul de Head of Social Media, pentru a coordona activitatea departamentului, fiind în strânsă legătură cu echipele de strategie, creație, PR și AV. Odată cu el, pastel definește un ecosistem deja funcțional în modul de lucru al agenției.
Claudiu vine cu peste 10 ani de experiență în publicitate, perioadă în care a lucrat cu branduri din FMCG, banking, food & beverage, dar și cu artiști sau inițiative culturale. A fost implicat în proiecte de strategie de conținut, creștere de comunități și engagement, multe dintre ele validate prin rezultate și premii, printre care se numără: un Gold la Romanian PR Award, un Bronze la Effie, locul 2 la Gala Societății Civile și o nominalizare la Golden Drum.
În paralel, Claudiu a susținut și workshopuri de social media pentru echipele clienților, punând accent pe colaborare, învățare continuă și aplicarea creativității în contexte reale de business.
„Abordarea integrată și felul în care oamenii colaborează m-au atras cel mai mult la pastel. Social Media este un spațiu creativ fantastic, care funcționează cel mai bine atunci când e parte din construcția ideii, nu doar din amplificarea ei pe canalele specifice. Aici, la pastel, găsesc contextul în care cred: campanii relevante, adaptate canalelor, cu focus pe ce contează cu adevărat pentru oameni”, adaugă Claudiu Ioniță, Head of Social Media pastel.
În perioada următoare, Claudiu va lucra alături de echipele pastel pentru a crește și mai mult prezența clienților în digital, fie că vorbim de proiecte B2C, B2B, employer branding sau personal branding. Social Media rămâne parte dintr-un proces integrat, în care mesajul, ideea și execuția funcționează împreună, pentru a livra conținut relevant și creativ.
























