Concertul Coldplay în România, unul dintre cele mai așteptate evenimente din ultimii 20 de ani, este susținut de BCR și Mastercard. Pe 25 iulie, clienții BCR cu carduri Mastercard pot achiziționa, în exclusivitate, bilete la presale

Concertul Coldplay în România, unul dintre cele mai așteptate evenimente din ultimii 20 de ani, este susținut de BCR și Mastercard. Pe 25 iulie, clienții BCR cu carduri Mastercard pot achiziționa, în exclusivitate, bilete la presale
Coldplay / Credit foto: James Marcus Haney

Trupa britanică Coldplay va concerta în premieră în România, pe 12 iunie 2024, în cadrul unui eveniment legendar care va fi susținut de BCR și Mastercard. Concertul va avea loc pe Arena Națională din București și face parte turneul internațional „Music of the spheres world tour”, care promovează cel de-al nouălea album al formației, lansat în octombrie 2021.

Implicarea BCR și Mastercard în eveniment le va aduce clienților băncii șansa să-și cumpere bilete înaintea tuturor, în regim presale, pe 25 iulie, începând cu ora 15:00.

Știm cât de așteptată a fost trupa Coldplay în România și ne bucurăm enorm că putem oferi acest beneficiu în exclusivitate clienților BCR. Suntem un brand care înseamnă azi mai mult decât banking, mai mult decât un simplu furnizor de servicii financiare. Venim din mijlocul oamenilor, din mijlocul comunităților mai mici sau mai mari din România, și suntem perfect conștienți care sunt pasiunile și planurile lor de viață. Asta facem zi de zi: încercăm să-i ajutăm să-și îndeplinească visurile. Pentru foarte mulți români, unul dintre aceste visuri a fost să-i vadă, măcar o dată în viață, pe băieții de la Coldplay în concert, unul dintre cele mai frumoase evenimente organizate acum în lume. Iată că acest vis va fi posibil chiar la București!”, Katerina Todorovski, Head of Brand Marketing, BCR.  

„Mastercard este un promotor al momentelor extraordinare, unice și semnificative, aducând mai aproape de consumatori experiențele pe care le iubesc cel mai mult. Pentru fanii muzicii, această pasiune este de neegalat, iar ocazia de a-și vedea trupa preferată, este, cu siguranță, o experiență de neprețuit. Mai mult, pentru Mastercard, muzica reprezintă o componentă importantă a ADN-ului de brand, odată cu lansarea, în 2019, a identității audio, urmată, în 2022, de lansarea albumului Priceless. Suntem, așadar, încântați să celebrăm pasiunea noastră pentru muzică împreună cu fanii Coldplay, și să susținem, alături de BCR, concertul legendarei trupe la București”, Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard.

Pentru a putea participa la pre-sale-ul de pe 25 iulie, clienții BCR trebuie să urmeze doar câțiva pași simpli:

  • Să dețină un card Mastercard valid;
  • Să intre pe site-ul BCR 
  • Să introducă primele șase cifre ale cardului
  • Să finalizeze achiziția biletelor; nu vor putea fi achiziționate decât maximum 4 bilete/card.

Oricine poate deveni client BCR, cu ajutorul contului online George, care poate fi deschis rapid, în numai 10 minute, 100% online, de pe telefon, tabletă sau calculator. Contul George este gratuit dacă optezi să îți primești salariul la BCR sau te asiguri că este alimentat lunar cu 1.000 RON și faci minimum o tranzacție prin aplicația George sau cu cardul. Altfel, comisionul este de 8 lei/lună. Prin contul George, ai câteva avantaje de bază clare:

  • acces gratuit la cea mai bună platforma de digital banking din România – George (conform ratingurilor din magazinele Google Play și AppStore), cu peste 270 de funcționalități introduse în ultimii 5 ani;
  • transferuri gratuite în lei (intra și interbancar);
  • retrageri gratuite cu cardul, oriunde în lume;
  • zero lei comision pentru administrarea contului, emiterea și administrarea cardului principal;
  • acces la două carduri suplimentare standard gratuite;
  • acces la George Moneyback, cea mai tare platformă de cashback din România, prin care primești bani înapoi direct în cont pentru cumpărăturile tale.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 20 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 320 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori, dintre care 53% sunt unități unde operațiunile cu numerar se efectuează doar la echipamente (cashless). BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale – 2.000 de echipamente, și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce. 

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related