Cele mai interesante titluri din Iulie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Iulie, pe WeInvent.ro

Arșiță mare Mon Cher! Toată lumea a tulit-o de pe asfalt, fie la un mal de apă, fie el și de mare, sau la umbra vreunui copac, fie el și rașinos. Vara e în toi dar nu a reușit să ne usuce inspirația, prin urmare hai să vedem care sunt cele mai interesante articole publicate pe WeInvent, luna trecută. În caz ca v-a scăpat vreunul, regasiți link-ul mai jos. Enjoy!

A 5-a primăvară nu se uită niciodată. Se sărbătorește. Așa consideră echipa Oxygen Cluj-Napoca care transmite pe pagina de Facebook mulțumiri partenerilor, colaboratorilor și mai ales colegilor pentru încredere, prietenie și pentru că au ales să rămână alături de agenție în tot acest timp. Coordonatoarea filialei locale, Ruxandra Marin, originară din Cluj-Napoca, și-a început cariera în comunicare în urmă cu 20 ani, în cadrul Orange România. Înainte de a se alătura echipei Oxygen, Ruxandra a gestionat activitatea de comunicare pentru clienți din diverse industrii, în cadrul agenției Civitas Global Ketchum.Am vorbit cu Ruxandra Marin, Senior Partner, OXYGEN și am aflat mai multe despre acești ani, piața locală, provocări și inspirație. Un interviu de Romanița Oprea, din seria #perspective.

Căldură mare în oraș, șinele de tramvai și de tren se topesc, tălpile noastre la pachet cu ele, așa că și mesajele stradale capătă noi conotații. Le vedem cu alți ochi, mai topiți de arșița gândurilor, dar totodată mai relaxat, de vară, chiar dacă mesajele ne pun un pic în stare de alertă. Continuarea intr-un articol despre publicitatea lipsita de farmec si idei, semnat de Marian Costache.

Constant prezentă în topul celor mai vizibile agenții de PR și desemnată Small Consultancy of the Year la Romanian PR Award 2021, Crafters face echipă cu antreprenorii care își doresc o comunicare conectată în profunzime la businessurile lor, prin servicii complete de comunicare strategică și implementare.

Antreprenorii nu caută neapărat agenții de comunicare în sensul clasic, ci echipe cu mentalitate antreprenorială, parteneri pragmatici și bine conectați la dinamica de business, cu priză la realitate și, în același timp, buni profesioniști. Aceasta este gândirea pe care a și fost construită agenția,  valoarea pe care cele două partenere de business o aduc în relație cu clienții și modul în care fac lucrurile diferit.

Am vorbit pe îndelete cu Oana Odobescu și Alexandra Enăchescu, Managing Partners Crafters, și am aflat cum au pus bazele agenției, care au fost momentele și deciziile cheie până în acest moment, alegerea numelui, cum este lucratul exclusiv pentru antreprenori și multe alte aspecte foarte interesante. Un interviu de Romanița Oprea, din seria #perspective.

Bass-ul și job-ul de motion graphic designer merg mână în mână în cazul lui Laszlo Demeter, bassistul formației byron. Are la activ câteva clipuri făcute pentru trupă, iar pe social media postează mai mult despre pisica lui și clipuri cu bass-ul, după ce și-a șters contul de Tik Tok. Cel mai nou single byron a pornit de la o orchestrație de-a lui și anunță un viitor album punchy. Printre artiștii din playlistul lui Dome de anul ăsta se numără Boygenius, Paramore și Baroness.

”Din punct de vedere al „secretelor” acestui instrument, cel mai mare secret mi se pare că, deși basul pare a avea un rol secundar, de susținere, de fapt are un rol foarte important: este liantul dintre ritm și armonie, mortarul muzical care leagă împreună cărămizile din piesă, haha” Un interviu in exclusivitate pentru WeInvent, din seria #perspective.

„Cred în învățare. Până la obsesie”. Este esența filozofiei de business și de viață a unuia dintre cei mai experimentați și interesanți oameni din domeniul coaching-ului și al dezvoltării de business de la noi. Dincolo de un profesionist chapeau bas, am descoperit în Madi Rădulescu un om foarte interesant de ascultat, citit și urmărit, cu o minte avidă de a înțelege și de a împărtăși, și cu un stil discursiv din care puțin probabil să nu extragi multe lucruri interesante, indiferent că lucrezi în zone înalte de business sau ești doar un fan al articolelor ei.

Madi Rădulescu este MCC (Master Certified Coach), MBA, Managing Partner MMM Consulting, facilitator, coach executiv și trainer de echipă cu peste 25 de ani de lucru cu leaderi și multinaționale. În 2019 a primit Premiul Gold Coach Award conform Romanian L&D Industry survey. Deține numeroase certificări de coaching, management și leadership, este membru ICF (International Coaching Federation) și consultant certificat pentru metodologiile Persona Global și PerformanSe. Îi găsiți articolele pe blogul oficial (madiradulescu.ro) dar și în diferite publicații printre care Adevărul, Life.ro, IQads, Republica.ro, Spotmedia.ro.

Așadar un interviu despre definiții esențiale în coaching, nișe din domeniu, schimbările aduse de pandemiei în cererea și oferta de dezvoltare de business, noi abordări de leadership în contextul tehnologiilor avansate dar și al muncii hibrid, metamorfozele fricii de eșec în business și în societate, mediul VUCA actual – dar și importanța vulnerabilității și a curiozității, lecțiile pe care le-a învățat în Asia și care sunt obiectivele și inspirațiile lui Madi Rădulescu. Un interviu de Cristina Enescu Aky, din seria #perspective.

Anul ăsta au fost ceva încercări de a pune bețe-n roate păcănelelor și în principiu jocurilor de noroc, ba prin legi care să interzică plasarea sălilor de jocuri în apropierea instituțiilor de învățământ, legea cu 300 de metri, ba prin campanii online și de presă care doreau a descuraja acest viciu.

Lumea e în principiu de acord cu inițiativa, cu faptul că este un lucru nociv, mai ales în rândul tinerilor, dar apar și voci contrare, care găsesc analogii cu alte vicii, cum ar fi alcoolul sau pornografia. Pe sistemul, dacă o blocăm pe asta, de ce să nu blocăm și alcoolul, cu ce e mai nasol că unii aruncă banii la jocuri de noroc față de cei care decid să-i dea pe pornografie?! Continuarea intr-un articol semnat de Marian Costache.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related