MOTOROLA & ANSWEAR colaborează într-o campanie care încurajează stilul autentic

MOTOROLA & ANSWEAR colaborează într-o campanie care încurajează stilul autentic

Poate nu te-ai gândit niciodată de ce alegi acei pantofi, care este accesoriul tău preferat sau de ce te atrag anumite piese vestimentare. Fiecare alegere este parte a personalității noastre, ne reflectă unicitatea și îi ajută pe ceilalți să ne descopere.

Motorola și Answear colaborează în cadrul campaniei „Mai mult ecran. Mai mult stil.”, care susține stilul autentic și curajul de a le arăta celorlalți cine ești cu adevărat. Alege să te exprimi liber prin modă, tehnologie și stil de viață și inspiră-i și pe ceilalți să facă la fel. Uită de reguli sau de ce este la modă, fii TU și alege ceea ce te reprezintă.

În perioada 10 august – 30 septembrie 2023, razr 40 ultra și razr 40 te ajută să te exprimi prin propriul stil. Cei care aleg unul dintre cele două modele iconice, Motorola razr 40 sau Motorola razr 40 ultra și se înscriu în campanie, au șansa de a primi un voucher de reducere de până la 50% pe care îl pot folosi pentru a-și alege outfit-urile preferate de pe Answear.ro.

Legătura dintre fashion și tehnologia Motorola a început să prindă contură încă de la lansarea modelului RAZR V3, un telefon destinat pasionaților de modă, predecesorul celor două noi modele Motorola razr. Prin noile razr, Motorola și-a propus să aducă împreună inovația tehnologică, designul și originalitatea. Cu ajutorul Answear, compania își propune să încurajeze iubitorii de tehnologie și fashion să se exprime prin ținutele lor, să fie autentici și să îi îndemne pe cei din jur să facă la fel.

De ce este RAZR smartphone-ul perfect pentru consumatorii pasionați de fashion și care vor să se evidențieze? Brandul a considerat potrivită asocierea cu Answear, magazinul celor îndrăzneți și mereu în căutare de outfit-uri originale. Designul atemporal și culorile alese în colaborare cu experții Pantone oferă acestui smartphone o notă stilistică deosebită, lucru ce a determinat colaborarea dintre Motorola și Answear.

Toate modelele RAZR au fost dezvoltate ca produse relevante pentru domeniul modei, iar acest lucru a fost vizibil încă de la promovarea primelor modele de către celebrități ca Paris Hilton, David Beckham sau Anna Wintour. Deși există o notă de nostalgie care învăluie clasicul RAZR, noile modele Motorola razr 40 ultra și razr 40 reușesc să spargă barierele designului și să aducă o notă de originalitate, autenticitate și modernitate, toate acestea într-un device atemporal.

Razr este un produs iconic destinat celor îndrăzneți și curajoși, celor care mai presus de orice vis, vor să fie EI, să se exprime prin autenticitate și originalitate. Device-urile colecției sunt inspirate de tine, pentru tine. Flexibile, ușoare, performante și stylish, indiferent dacă alegi Motorola razr 40 ultra sau Motorola razr 40, acestea  îți pun în evidență stilul și completează fiecare outfit pe care îl îndrăgești.

Motorola razr 40 ultra are un design modern și compact   -   fiind   cel   mai subțire  smartphone   cu clapetă din industrie și având cel mai mare ecran extern de pe un telefon pliabil. Alege-l în culoarea care se potrivește cel mai bine personalității tale: Glacier Blue, Viva Magenta sau Infinite Black.

Totodată, razr 40 de la Motorola impresionează prin aspectul său elegant și distinct, combinând sticla Gorilla Glass și pielea vegană premium. Acesta vine în culori moderne, alese împreună cu experții Pantone: Sage Green - o nuanță contemporană de verde, Vanilla Cream - un clasic alb-crem și Summer Lilac - o nuanță mistică de mov.

Motorola și Answear te încurajează să fii tu și să îi inspiri pe ceilalți să facă la fel. Arată-ți stilul autentic și completează-ți outfit-urile cu un telefon cu design iconic, dar modern în același timp.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related