Brands & Bears planteaza flori in gradina Cif si Domestos

O vorba cu talc spune: Cu o floare nu se face primavara. E drept, dar cu aproape 4 milioane de plicuri cu seminte de flori, Brands & Bears impreuna cu Cif si Domestos fac primavara in tot SE Europei.

"A trebuit sa gandim regional, sa gasim un concept care sa fie pe masura importantei acestui proiect si de aceea, am ales o abordare "out of the box" pentru un altfel de "spring cleaning" spune Cristina Lambru - Director de Creatie la Brands & Bears.

Ce a iesit? O promotie plina de culoare, unde sticlele de Cif si Domestos sunt "plantate" printre flori si fiecare dintre ele poarta un sticker ce ascunde un plic cu seminte de flori de primavara. Mai mult, fiecare sticker aduce consumatorului sansa sa castige teren pentru o gradina de flori, in valoare de 25 000 de euro cu locatia la alegerea castigatorului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related