Grupul Kindred, prezent în România cu brandurile Vlad Cazino și Unibet: angajament ferm de promovare a Jocului Responsabil printr-un pachet complex de investiții

Grupul Kindred, prezent în România cu brandurile Vlad Cazino și Unibet: angajament ferm de promovare a Jocului Responsabil printr-un pachet complex de investiții

Între 13 și 17 noiembrie este marcată la nivel european Săptămâna Europeană a Jocurilor de noroc în Siguranță (European Safer Gambling Week), o amplă campanie anuală având drept obiectiv creșterea gradului de conștientizare a practicării jocurilor de noroc sigure în Europa. Cu această ocazie, Vlad Cazino și Unibet își afirmă contribuția la îndeplinirea angajamentului ambițios al grupului Kindred de a reduce la zero pe plan global în viitorul apropiat încasările provenite de la jucătorii vulnerabili.

Inițiativa “Împreună spre 0” constă în finanțarea unei serii de proiecte menite să încurajeze o abordare responsabilă a jocurilor de noroc în România. Aceste proiecte vor include programe de comunicare și publicitate, tehnologie și responsabilitate socială corporativă.

 

Proiectele acoperă mai multe paliere strategice:

  1. Investiții în tehnologie – precum sistemul de detecție timpurie a jucătorilor cu risc - Player Safety – Early Detection System;
  2. Investițiii în oameni – Kindred România are o echipă dedicată de experți în Joc Responsabil, care lucrează împreună cu echipele tehnice ale grupului și cu echipele care se adresează clienților;
  3. Investiții în studii și cercetări – pentru a înțelege mai bine profilul celor cu probleme de joc și cum pot fi aceștia abordați mai eficient;
  4. Investiții în comunicare și publicitate – campanii de popularizare a instrumentelor de Joc Responsabil, precum și campanii de suport, informare și de încurajare a moderației în ceea ce privește jocurile de noroc.

Subiectul jocurilor de noroc este unul foarte prezent zilele acestea pe agenda publică și comportă un anumit grad de controversă, cauzat în principal de existența unor probleme care afectează jucătorii vulnerabili. Dorim să fim parte din soluția la aceste probleme și să ne aducem contribuția. Considerăm că un simplu marcaj cu sintagma <<Joc Responsabil>> sau îndemnul <<Joacă Responsabil!>> nu sunt suficiente pentru a preveni problemele de joc. Deși necesare, aceste mesaje sunt insuficiente, în opinia noastră. De aceea, dorim să desfășurăm campanii mai ample de comunicare prin care să încurajăm, dar și să explicăm ce înseamnă Jocul Responsabil, cum poate fi identificat un jucător vulnerabil, dar și ce instrumente are la îndemână și cum le poate folosi”, a declarat Lucian Prisecaru, General Manager Kindred Group România.

Cu o experiență internațională de 25 de ani, Kindred este una dintre cele mai cunoscute companii din industria jocurilor de noroc online la nivel global, prezentă pe piața românească prin brandurile Unibet și Vlad Cazino. Unibet are un istoric recunoscut în ceea ce privește oferirea unei experiențe premium de joc responsabil, prin toate produsele sale. Vlad Cazino, primul cazinou online cu brand românesc, este prezent pe piața autohtonă din 2018, cu integritate și o abordare responsabilă. Plasând jucătorii în centrul atenției sale, Kindred Group are ca obiective principale eliminarea oricăror potențiale probleme legate de jocurile de noroc și contribuția la un dialog bazat pe fapte.

Kindred Group (Nasdaq Stockholm, KIND-SDB) este unul dintre cei mai importanți operatori de jocuri de noroc online din lume, cu operațiuni în Europa, America de Nord și Australia, oferindu-le celor peste 30 de milioane de clienți, prin intermediul a 9 mărci, o formă excelentă de divertisment într-un mediu sigur, corect și durabil. Compania, care are aproximativ 2.500 de angajați, este listată pe Nasdaq Stockholm Large Cap și este membră a Asociației Europene de Jocuri și Pariuri (EGBA) și membru fondator al IBIA (International Betting Integrity Association). Kindred Group este auditat și certificat de eCOGRA pentru conformitatea cu Recomandarea UE din 2014 privind protecția consumatorilor și jocul de noroc responsabil (2014/478/UE).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related