Gustul fericirii ETi e mai puternic când e și sustenabil  

Gustul fericirii ETi e mai puternic când e și sustenabil  
Beatrice Chiș, Executive Marketing Director ETi International

Un business de familie, pornit în anii ‘60, grupul ETi a evoluat bazându-și creșterea pe inovație și investiții în capabilități de producție adaptate timpurilor și nevoilor actuale. Pașii urmați au vizat atât investiții pe termen lung în proiecte de agricultură pentru cultivarea sustenabilă a grâului, una dintre materiile prime de bază în industria panificației, cât și găsirea de soluții pentru reducerea risipei de resurse și folosirea de  ambalaje care să poată susține economia circulară.   

”Sustenabilitatea face parte din  strategia noastră de business pe termen lung. Fiecare nou proiect pe care îl relansăm sau dezvoltăm de la zero, pornește de la o întrebare simplă, dar de impact: cum ducem gustul fericirii cât mai departe în lume, având totodată grijă de ceea ce lăsăm în urma noastră generațiilor viitoare?”, Beatrice Chiș, Executive Marketing Director ETi International.

 

Parteneriat pentru agricultură sustenabilă

De mai mulți ani, grupul ETi susține un parteneriat cu WWF Turcia, creat cu scopul de a contribui la protejarea resurselor naturale de apă, implementarea unui sistem modern de irigații și promovarea agriculturii sustenabile în rândul fermierilor din Turcia, îndeosebi pentru cultivarea sustenabilă a grâului. Două dintre primele inițiative ale acestui parteneriat au vizat training-uri pentru fermieri și implementarea unui sistem modern de irigații în Bazinul Konya, grânarul Turciei, demers ce a contribuit la reducerea consumului de apă cu aproximativ 24 de milioane de litri. Un alt proiect a presupus analizarea efectelor schimbărilor climatice globale asupra agriculturii și diversității biologice, iar în anii următori parteneriatul s-a axat pe susținerea agriculturii sustenabile prin inițiative pentru protejarea terenurilor agricole și traininguri dedicate fermierilor din Turcia.

 

Pași sustenabili din producție până la raft

Pe parcursul celor peste 60 de ani de activitate în industria alimentară, compania a investit nu doar în dezvoltarea de tehnologii de producție performante și produse inovatoare, ci și în  studii pentru a identifica cele mai bune metode în a Reduce, Reutiliza și Recicla ambalajele. Toate fabricile grupului sunt echipate la standarde performante pentru respectarea normelor de protecție a mediului.

Aproape toate ambalajele de hârtie din portofoliul global ETi sunt reciclabile (99,8%), iar în categoria ambalajelor din plastic rata de reciclabilitate variază între 75% și 95%. În 2021, compania a redus cu peste 28 de tone cantitatea de plastic folosită anual și cu 679 de tone cantitatea de hârtie folosită pentru ambalaje.

 

Angajator responsabil

În prezent, în cadrul grupului ETi lucrează peste 7500 de angajați în cele 9 unități de producție pe care compania de dulciuri și gustări sărate le deține. Dintre acestea, cea mai nouă și una dintre cele mai avansate tehnologic din grup este amplasată în parcul industrial Ghercești din România. Situată în apropiere de Craiova, fabrica a fost inaugurată în urmă cu câțiva ani printr-o  investiție greenfield de 50 de milioane de euro, iar anul acesta, investiția a fost suplimentată prin inaugurarea unei noi linii pentru producerea batonelor de napolitană Dare, dar și altor tipuri de napolitane, destinate mai multor piețe internaționale. Prin investiția dezvoltată în România, care, de altfel, reprezintă un important hub economic și prima unitate de producție a grupului în Uniunea Europeană, ETi și-a consolidat nu doar poziția de jucător important pe piața dulciurilor, ci și angajamentul în calitate de angajator important în regiunea Olteniei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related