[Punct. Și de la capăt] Tereza Tranakas: Sper sa prindem mai mult curaj si sa vedem creativitate si in campaniile integrate, nu doar cele din social

[Punct. Și de la capăt] Tereza Tranakas: Sper sa prindem mai mult curaj si sa vedem creativitate si in campaniile integrate, nu doar cele din social

Echilibru intre munca si viata personala, intre schimbari si planuri adaptate la ele. Un echilibru care se invata continuu, spune Tereza Tranakas, CEO Oxygen. Anul trecut, agentia a implinit 15 ani pe piata si a ajuns la o echipa de 80 de oameni in birourile din Bucuresti si Cluj-Napoca. Asa ca 2024 se anunta cu optimism. 

"AI continua sa fie hot topicul din industrie si anul acesta, si se va utiliza mai intensiv pe masura ce ne familiarizam cu tool-urile disponibile. Se va pune mai mult accent pe campanii purpose-driven si autenticitate, vom auzi si mai mult despre sustenabilitate, iar social media va fi driverul principal pentru advertiseri", crede Tereza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related