[Marcom 2024] Dochita Zenoveiov: Brandingul este despre optimism si incredere si orice antreprenor cu un business de 30 de ani, de 10 ani sau cu un start-up simte mai mult ca oricand nevoia sa-i dea brandului atentie

[Marcom 2024] Dochita Zenoveiov: Brandingul este despre optimism si incredere si orice antreprenor cu un business de 30 de ani, de 10 ani sau cu un start-up simte mai mult ca oricand nevoia sa-i dea brandului atentie

Vremurile grele forjeaza antreprenorii adevarati, crede Dochita Zenoveiov, fondatoarea agentiei de branding Inoveo Consultants. Asa ca orice s-ar anunta in 2024, in context politic sau economic, ea priveste cu incredere inainte. Plus ca sunt suficienti factori de crestere - fonduri europene, indicele de crestere economica, evolutia bursei - ca sa sustina un optimism moderat. 

"Exista si antreprenori care se uita cu precautie la 2024 si cu ingrijorare in special la 2025. Dar luand ca reper 2020, cand am avut inclusiv in lockdown proiecte de branding si rebranding, si mizand pe faptul ca antreprenorii romani accelereaza exact in perioadele de criza, privesc cu lentilele potrivite constructia", spune Dochita. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related