Toate drumurile duc la Roma cu campania #myextraordinaryDare

Toate drumurile duc la Roma cu campania #myextraordinaryDare

Lansată la începutul lunii februarie, campania promoțională #myextraordinaryDare oferă premii speciale în sezonul dedicat iubirii. Toți cei care cumpără minimum două produse din gama Dare și se înscriu în concurs, pot câștiga, prin tragere la sorți, una dintre cele două excursii de 4 zile la Roma oferite de ETi celor care apreciază savoarea și gustul inconfundabil DARE.

Mecanismul campaniei aduce în prim plan componente de engagement și user generated content. Astfel, fanii produselor DARE care vor să se bucure de un weekend în doi la Roma au de urmat câțiva pași simpli. Cumpără minimum 2 produse DARE, postează o poză cât mai creativă pe profilul de Instagram sau de Facebook și povestesc la descrierea postării de ce s-au îndrăgostit de produsele DARE. Fotografiile trebuie postate cu hashtag #myextraordinaryDare și tag către pagina de Facebook sau Instagram a ETi Romania & Balkans.

Concursul este susținut de o amplă campanie de comunicare digitală și în punctele de vânzare, precum și de promovare TV, prin spotul dedicat biscuiților si napolitanei DARE.

 

”Prin noua campanie, ne-am propus să le oferim iubitorilor de DARE nu doar bucuria desertului preferat, ci și șansa unor experiențe memorabile. Ce poate fi mai frumos decât o excursie de neuitat alături de o persoană dragă, oferită de dulcele de care te-ai îndrăgostit iremediabil? Noi știm cât de extraordinară este gama DARE, abia așteptăm să aflăm și de ce iubesc românii DARE. ”, Cristina Săndulescu, Marketing Manager România, CE&Balkans.

Pe lângă concursul care vine cu șansa celor două excursii la Roma, ETi oferă și vouchere Fashion Days în valoare de 250 de lei celor care răspund challenge-urilor lansate in ultima parte a campaniei pe canalele ETi de Facebook, Instagram și TikTok, până pe 8 martie 2024.

DESPRE ETi DARE

Prezent pe piața românească din 2018, ETi DARE a primit din partea consumatorilor români o distincție specială pentru inovație pentru batonul cu ciocolată neagră și napolitană DARE, fiind votat 2 ani consecutiv, în 2019 și 2020. În 2020, ETi Dare obține aceeași distincție cu gama ETi DARE Dark Chocolate în cadrul categoriei de tablete de ciocolată, iar în 2021 pentru gama de napolitane neglazurate.

În 2021, ETi DARE a câștigat la Premiile Piața titlul de cel mai puternic brand în categoria Dulciuri, premiu oferit în urma voturilor acordate de către retaileri.

În 2022, ETi a lansat gama de biscuiți DARE cu cereale integrale, răspunzând astfel interesului în creștere din partea consumatorilor români pentru o alimentație echilibrată și gustări sănătoase, cu aport sporit de fibre și cereale integrale.

Produsele ETi Dare se adresează consumatorilor care apreciază ingredientele speciale și de calitate, ori de câte ori ei doresc să se bucure de gustul intens al ciocolatei sau al celorlalte ingrediente cu gust fin si special, în momentele de relaxare și răsfăț absolut.

În prezent, sub umbrela ETi DARE, pe piața românească este comercializată o gamă variată de dulciuri: napolitate (glazurate și neglazurate), tablete de ciocolată, batoane, prăjituri și biscuiți cu cereale integrale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related