Liliana Maier: Marea artă, mai ales când vorbim de SEO copywriting, este aceea de a aplica o serie lungă de criterii materialui scris, fără ca cititorul să le perceapă

Liliana Maier: Marea artă, mai ales când vorbim de SEO copywriting, este aceea de a aplica o serie lungă de criterii materialui scris, fără ca cititorul să le perceapă

SEO nu înseamnă exprimări trunchiate și repetate, nici potop de linkuri cumpărate, nici texte prefabricate pentru a ispiti Google. Motoarele de căutare și-au rafinat foarte mult algoritmii în ultima perioadă, înțeleg sinonimia și relevanța, explică Liliana Maier, consultant SEO. Liliana este filolog de profesie, deși a absolvit un liceu cu profil matematică-fizică, și lucrează în acest domeniu din 2006. 

"Am căutat tot timpul să înțeleg cum se întâmplă lucrurile activând toate resursele. Să ținem cont că vorbim despre un domeniu complet nou în România la începutul anilor 2000, pentru care nu existau cursuri, specializări, posturi sau cod caen și care se confunda ușor în mintea oamenilor cu tipuri de servicii online de altă natură", povestește Liliana. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related