Pâinea noastră cea de toate zilele. Șerban Georgescu: Cred că e foarte important să punem povestea în context, altfel este doar o telenovelă. „Dramateinment”

Pâinea noastră cea de toate zilele. Șerban Georgescu: Cred că e foarte important să punem povestea în context, altfel este doar o telenovelă. „Dramateinment”

Regizorul Șerban Georgescu a filmat în urmă cu câțiva ani o reclamă la detergent, iar agenția de publicitate pentru care a lucrat a ales să colaboreze cu întreprinderea socială MamaPan. Reclama a ieșit strălucitoare, însă Șerban s-a apropiat de angajatele brutăriei la filmări și a aflat mai multe amănunte din viețile lor, care nu erau deloc luminoase. S-a gândit să facă un documentar despre aceste femei, așa cum sunt, așa cum vorbesc și trăiesc ele.

„Pâinea noastră cea de toate zilele” prezintă realitățile a trei femei care provin din medii defavorizate, Andreea, Luminița și Adriana, și lupta lor neobosită pentru supraviețuire în fața sărăciei, adicțiilor, violenței domestice. În paralel, filmul arată cât este de complicată menținerea unei întreprinderi sociale pe linia de plutire.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related