Publicitarii, alaturi de Tabu pentru un Bucuresti ecologic

"Unui bucurestean ii revin, in medie, 3 mp de spatiu verde. Unui vienez , 70 mp. Daca vrei sa respiri un aer mai curat, daca iti doresti sa traiesti sanatos, poti incepe chiar acum." Acesta este motto-ul evenimentului "Tabu pentru un Bucuresti ecologic" care a avut loc in perioada 13- 17 aprilie pe peluza din fata Teatrului National. Evenimentul a avut ca scop atentionarea publica asupra daunelor pe care le producem fiecare dintre noi asupra mediului inconjurator.

"Tabu pentru un Bucuresti ecologic" este o prelungire a editiei de aprilie a revistei Tabu, un numar dedicat ecologiei, si isi propune sa refaca in strada una dintre secventele pictorialului principal.
"Ai grija de mediu daca nu vrei ca, pentru a putea respira aer curat, sa traiesti intr-un glob de sticla" este mesajul pictorialului , iar timp de o saptamina un glob de sticla urias a fost amplasat pe peluza din fata Teatrului National unde personalitati ale lumii politice si culturale au fost invitate sa "locuiasca" pentru o ora.
Fiecare dintre participantii la eveniment care au locuit in sfera ecologica au discutat via messenger pe ID-ul tabu_ecologic cu publicul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related