Articole care fac referire la Radu Afrim
Raluca Cîrciumaru: E bine să avem un teatru care contracarează greutățile atât cu argumente și concretețe, cât și cu săbii de butaforie și paiete
Ana Everling: America este diversă și bogată în emigranți. Eu am revenit la folclorul românesc atunci când am înțeles asta. Niciodată nu o să cânt genurile muzicale americane cum o fac ei, dar pot să aduc ceva din cultura mea
[Descifrat 3.0] Alex Bogdan: Indiferent de vremurile grele pe care o să le trăiesc, niciodată nu o să negociez cu liniștea mea din suflet și din cap
Kuranosuke Sasaki: „Am făcut deja trei proiecte cu Silviu Purcărete, cu Teatrul Radu Stanca și Tokyo Metropolitan. Pot spune că legătura dintre noi a devenit mai puternică și mai lină în suflet.”
Am trecut de jumătatea FITS 2025. Ziua de marţi a adus în fața publicului spectacolele lui Neil LaBute, Radu Afrim, Alexis Michalik, Gravity & Other Myths
Spectacolele „Ierbar” în regia lui Radu Afrim, „Nijinski – Agonie şi extaz” cu Răzvan Mazilu şi o nouă reprezentaţie „Flamenco fusion” în programul FITS 2025
Nicio pastilă magică, primul spectacol din România care are în distribuție actori cu dizabilități motorii, va avea avanpremiera pe 1 iulie
Karina Jianu, Ștefan Iancu, Ana Toda, Dragoș Prundeanu și Alexia Galeș - tinerii actori din cel mai nou film pentru adolescenți: HOȚII DE SUBIECTE
[Rewind & Play] Ada Lupu: Cred că dacă oamenii și-ar aminti mai des de relativitatea care guvernează multe dintre aspectele vieții, atunci și dialogul ar deveni posibil. Și, poate, și înțelegerea dintre noi
[Rewind & Play] Emanuel Pârvu: Sper într-o Românie occidentală, într-o revenire rapidă la normalitate
Irina Chirilă: Textul este punctul de pornire și nu poate fi omis în crearea conceptului scenografic
Olga Török: O actriță bună trebuie să poată lucra în echipă, iar responsabilitatea crește odată cu notorietatea
Maria Surducan: Oamenii sunt animale care spun povești, ca să creeze iluzia că realitatea necruțătoare, fundamental amorală, poate fi totuși controlată
PTERODACTILI - prima premieră a anului 2024 la Teatrul EXCELSIOR este un spectacol semnat de Radu Iacoban
[Creative sceno] Theodor Cristian Niculae: Nu vreau să păcălesc publicul. Mi se pare un act laș pe care un creator de teatru îl poate face. Este important ca publicul să își asume un oarecare rol de co-creator
[Book Talk] Ruxandra Burcescu: Îmi place să analizez oamenii, iar când construiesc un personaj, îi știu toată istoria, chiar dacă ea nu apare în carte
Ștefan Iancu despre „Libertate”: Vremurile alea par demult apuse, dar cred că e de datoria noastră, a tinerilor de azi, să ne informăm și să avem măcar un minim de curiozitate apropo de ce s-a întâmplat atunci
[Punct. Și de la capăt] Dan Coman: Mi-am reamintit că empatia și generozitatea sunt armele cele mai bune cu care să ieși în lume, iar entuziasmul e cea mai bună strategie de a face lumea încăpătoare pentru toți
[Bibliografii personale] Raisa Beicu: Literatura este una dintre cele mai puternice forme de vindecare pentru mine
[Povesti de fotografi] Albert Dobrin: În prima seară când s-a adunat lumea în stradă am plecat spre Piața Victoriei, inițial ezitând să iau aparatul, dar cred că a fost una din cele mai bune decizii pe care l-am luat
[La final de 2021] Radu Afrim: Nostalgia salilor pline-ochi nu dispare. Asa cum n-a disparut niciodata nostalgia salilor pline cu trepte pline, cu studenti care stau pe jos in fata scenei
[În numele scenei] Anna Maria Popa: De pe margine, e posibil să se vadă ca ceva atractiv și boem munca unui manager de teatru, dar de fapt e exact opusul
[În numele scenei] Dorina Lazăr: Toată viața mi s-a reproșat de către familie că am iubit mai mult teatrul decât familia
[Regizor în 30 sec] Goran Mihailov: Trendul va fi ca “reclama” să fie puțin mai subtilă, mai puține packshoturi seci și mai multă emoție și îndrăzneală
[Dans & Energie] Andrea Gavriliu: Azi montez într-un teatru în care zeci de oameni mișună în jurul meu, mâine dau cu mopul, îmi montez decorul și joc pe încasări
Dan Coman: Am fost perceput ca un elev mediocru. Asta până când, cu ajutorul profesorului de rusă și al celui de română, am început să public poezii
[Povesti de fotografi] Matei L. Buta: Cautam cu disperare sa oferim o intentie, o insemnatate superioara, prea multor lucruri care nu o contin
[Creația și noul normal] Radu Afrim: E amuzant sa-i auzi pe toti cum zic “ma reinventez”. Fiecare se teme ca celalalt va iesi mai reinventat decat el din carantina
[Act & play] Ștefan Iancu: În perioada mea de copil, am făcut foarte multe reclame. De la apă plată la brânză și cățeluși de pluș, le-am făcut pe toate
[Act & play] Ada Lupu: Încep să tolerez din ce în ce mai greu să aud ,,Ehe, nu mai sunt actorii de altădată”
[Act & play] Ionuț Vișan: Mi se pare o minune că eu și mulți ca mine trăim din meseria asta în România
[Act & play] Cristian Popa: Mi-am dorit sa fac film romanesc, dar a trebuit sa astept pana la 38 de ani pentru rolul principal in ”Monstri”
Radu Afrim: Nu-mi permit sa vorbesc despre insomniile mele fara sa vorbesc despre insomniile lumii in spectacolele mele
[Act & play] Antoaneta Cojocaru: Avem nevoie de bugete reale si posturi pentru personal performant artistic si tehnic din teatre
Marius Manole: "Nu cred ca actorul trebuie sa stea spectator la viata politica. Nu-i usor. Dar uneori e o provocare mai mare decat arta."










![[Act & play] Crina Semciuc: Nu cred ca stie cineva cum o sa supravetuiasca arta in aceasta perioada](https://media.iqads.ro/2020/04/fotojet-17-cover-410.jpg)
![[Act & play] Irina Antonie a descoperit că vrea să fie actriță pe platourile de filmare](https://media.iqads.ro/2020/02/ia2-cover-410.jpg)

![[Hainele personajului] Cristina Milea: ”Am mutat reflectorul pe costumul de teatru și pe decorul-instalație-personaj. Dacă s-ar putea, aș face și decorului costum”](https://media.iqads.ro/2018/03/collage6-cover-410.jpg)










